راه حل عالی برای ساخت وبسایت ویدیویی

سه شنبه 10 دی 1398
16:49
نوین هاست

ویدیو یکی از جذاب ترین انواع محتوا است. دو عامل اصلی وجود دارد که مانند هر عامل دیگری توجه ما را به خود جلب می کند: حرکت و صدا. خبر خوب این است که برخی از سیستم های مدیریت محتوای عالی برای ساخت وب سایت با محوریت ویدیویی وجود دارد. به این ترتیب ، می توانید وبسایتی داشته باشید که فیلم های خود را با شرایط ایده آل و ایده ها و طرح های شخصی خود به نمایش بگذارید ، و حتی اگر دوست دارید می توانید بر روی هاست یا سرور مجازی به اشتراک بگذارید.

در این پست ، ما درباره چالش های کسب درآمد در وب سایت های ویدیویی معروف مانند YouTube بحث خواهیم کرد. سپس در مورد مزایای داشتن وب سایت ویدیویی شخصی صحبت خواهیم کرد و برخی از موثرترین راه حل ها برای افزایش بازدید کننده را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید!

راه حل عالی برای ساخت وبسایت ویدیویی

راه حل عالی برای ساخت وبسایت ویدیویی

ویدیو یکی از جذاب ترین انواع محتوا است. دو عامل اصلی وجود دارد که مانند هر عامل دیگری توجه ما را به خود جلب می کند: حرکت و صدا. خبر خوب این است که برخی از سیستم های مدیریت محتوای عالی برای ساخت وب سایت با محوریت ویدیویی وجود دارد. به این ترتیب ، می توانید وبسایتی داشته باشید که فیلم های خود را با شرایط ایده آل و ایده ها و طرح های شخصی خود به نمایش بگذارید ، و حتی اگر دوست دارید می توانید بر روی هاست یا سرور مجازی به اشتراک بگذارید.

چرا کسب درآمد در وب سایت های ویدیویی مشهور می تواند یک چالش باشد

تو این مرحله شاید از خودتون بپرسید: چرا یک کانال YouTube راه اندازی نکنم؟ از این گذشته ، یوتیوب یکی از محبوب ترین سایت ها برای مشاهده فیلم ها و کلیپ ها است. حتی مشاهده شده که برخی افراد با استفاده از آن درآمد زیادی دارند. تنها درصد کمی از YouTuber ها از کانال خود درآمد کسب می کنند.

برای شروع درآمد زایی از کانال ، شما باید 1000 دنبال کننده و 4000 ساعت ویدئو تماشا شده داشته باشید تا از مزیت درآمدزایی برخوردار شوید. پس از آن شما می توانید یک میلیون بازدید در ماه داشته باشید بدون اینکه مبلغی پرداخت کنید. خوشبختانه ، با راه اندازی وب سایت ویدیویی خود می توانید از این مشکل به طور کامل جلوگیری کنید.

مزایای داشتن وب سایت ویدیویی شخصی

داشتن چنین سایتی متمرکز بر ویدیو و با کنترل کامل و شخصی سازی خودتون مزایای بسیاری دارد. لازم نیست نگران کار با محدودیت های موجود کاری یا خدمات قوی رقبا باشید. شما می توانید به هر صورت که می خواهید سایت خود را شخصی سازی کنید ، و هر نوع محتوای ویدیویی را به بهترین نحو نمایش دهید. علاوه بر این ، وب سایت ویدیوی شما راهی عالی برای رشد نفوذ برندتان است.

علاوه بر این ، می توانید از سایت ویدیویی خود به هر صورت که دوست دارید ، استفاده و درآمد زایی کنید به عنوان مثال با استفاده از تبلیغات و یا ثبت نام برای عضویت VIP در سایتتان درآمد داشته باشید.

4 راه حل عالی برای ساختن وب سایت ویدیویی

این که آیا هدف شما کسب درآمد است یا تنها به اشتراک گذاری محتوای ویدیویی درجه یک در جهان باشید ، راه اندازی وب سایت ویدیوی شخصی یک راه حل ایده آل است. البته روش های مختلفی برای پیشبرد آن وجود دارد که در اینجا به توضیح و بررسی آن ها می پردازیم .

1. وردپرس

برای خیلی ها ، وردپرس آشنا ترین گزینه ی این لیست است. یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند برای ساخت انواع وب سایت های مختلف است و می تواند یک انتخاب عالی برای ارائه محتوای ویدیویی باشد.

WordPress - نوین هاست

ایجاد یک وب سایت ویدیویی با استفاده از وردپرس نیاز به انتخاب یک موضوع با تمرکز و محوریت ویدیویی که نمایش می یابد دارید و موضوع مناسب بسیار در روند رشد بازدید تاثیر گذار است و سپس به کار طراحی و محتوای سایت بپردازید. موضوع مناسب به شروع کار شما کمک می کند و عملکرد های مورد نیاز شما را تأمین می کند.

در مورد شخصی سازی ، WordPress انتخاب خوبی است. وردپرس انعطاف پذیر و استفاده از آن آسان است و شما می توانید هر سرویس میزبانی هاست وردپرس که دوست دارید انتخاب کنید. به علاوه ، از لحاظ مالی این گزینه بسیار ارزان است ، زیرا هم خود نرم افزار و هم بیشتر ابزارها و پلاگین های مورد نیاز شما رایگان خواهد بود.

2. ClipBucket

راه دیگر برای ساخت وب سایت ویدیویی استفاده از ClipBucket است. این نرم افزار، راه اندازی سایتی را در اختیار شما قرار می دهد که محتوای ویدئویی را ساده و خلاصه نشان می دهد. شما می توانید از آن برای ایجاد انواع وب سایت های مختلف از جمله پورتال های مبتنی بر اشتراک مانند Netflix و سایت های اشتراک گذاری ویدیو مشابه YouTube استفاده کنید.

ClipBucket - نوین هاست

علاوه بر این ، ClipBucket امکان ساختن یک سایت کاملا شخصی را در اختیار شما قرار داده است. حتی امکانات گزارش دهی و نمودار های تجزیه و تحلیل را ارائه می دهد. اگر در مورد راه اندازی وب سایت ویدیویی خود جدی هستید ، ClipBucket نیز برای شما مناسب می باشد. هزینه اشتراک برنامه از 79 پوند در هر ماه (حدود 98 دلار) شروع می شود و بسته به نیاز شما قیمت آن تغییر می یابد.

3. CumulusClips

CumulusClips یک CMS متن باز است که شما را قادر می سازد وب سایت ویدیویی خود را ایجاد کنید. کاملا قابل تنظیم و شخصی سازی است. این نرم افزار از اسکریپت اشتراک گذاری ویدیو HTML5 برای سازگاری فیلم های شما با همه مرورگرهای محبوب و تلفن های همراه استفاده می کند.

CumulusClips - نوین هاست

اگر شما یک توسعه دهنده وب هستید ، ممکن است ایجاد و اصلاح مضامین و افزونه ها درست تخصص شما باشد. به علاوه ، این گزینه ی رایگان برای شروع ساخت وب سایت بسیار مناسب است. این کار به طور مشابه با WordPress کار می کند ، به این ترتیب می توانید افزونه ها و تم های اضافی را بارگیری کنید. این امر باعث می شود شخصی سازی به یک فرآیند ساده تبدیل شود. به علاوه ، حتی اگر مشتاق هستید می توانید افزودنی های خاص خود را ایجاد کنید.

4. PHPmotion

آخرین لیست ما از CMS های رایگان برای ساخت وب سایت های ویدیویی است. با استفاده از PHPmotion می توانید هر چیزی را در وب سایت برای به اشتراک گذاشتن محتوای ویدیویی ایجاد کنید و بسیار مناسب ویدئوهایی است که دارای محتوای آموزشی طولانی است.

PHPmotion - نوین هاست

PHPmotion دارای بسیاری از ویژگی های مفید مانند بارگذاری آسان و اشتراک گذاری ویدیو است. شما می توانید انواع فایل های صوتی و سایر رسانه ها را نیز در آن وارد کنید. علاوه بر این ، این سیستم مدیریت محتوا با یک رابط کاملا مدیریتی برای ایجاد سایت جامع ارائه می شود.

بهترین بخش در مورد PHPmotion این است که رایگان و متن باز است. این پلتفرم به شما امکان می دهد کنترل کاملی در مورد نحوه ارتباط در ایجاد وب سایت ویدیویی خود داشته باشید. با این حال ، مشابه CumulusClips ، اگر می خواهید از این پلتفرم بیشترین استفاده را داشته باشید ، از تجربه توسعه دهندگان کمک بخواهید.

نتیجه

راه اندازی وب سایت ویدیویی می تواند روشی موثر برای افزایش ترافیک و ایجاد برند شخصی شما باشد. مهمتر از آن ، این نوع سایت ها با محتوای ویدیوی می تواند یک روش عالی برای درآمدزایی باشد. خوشبختانه ، تعداد زیادی راه حل و آموزش نیز در دنیای اینترنت وجود دارد تا سایت ویدئویی شما سریع کار کند و آپتایم صدرصد داشته باشید.

امیدواریم که این مطالب و نکات برای شما مفید بوده باشد! اگر نکات دیگری به یاد دارید که ما جا انداخته ایم ، خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ، خرید سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و آلمان ، هاست ابری و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 66015891 تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

https://www.novinhost.org/blog/918-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D9%84-%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%88%D8%A8%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C.html


[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]