چگونه کلمات کلیدی مؤثر انتخاب کنیم

چهارشنبه 18 دی 1398
14:26
نوین هاست

برای به دست آوردن فالوورها و لایک های زیاد نیاز به نوشتن پست های جذاب و برنامه ریزی شده برای وبلاگ و صفحه های رسانه های اجتماعی سایتتان است. نکته مهم اینکه پست های شما مخاطبان مناسب و مربوطه را به خود جلب کند. رسانه های اجتماعی ابزاری بسیار قدرتمند در بازاریابی است ، اما اگر می خواهید به طور موثر از آن استفاده کنید ، نکته های زیادی وجود دارد که باید توجه داشت.

یکی از بهترین راه ها برای نوشتن پست های اجتماعی تاثیرگذار، استفاده از کلمات کلیدی مناسب است. کلمات کلیدی می توانند به شما در رفع نیاز مخاطبان و کاربرانتان کمک کنند و در پاسخ به جستجوی آن ها، نتایج مرتبط را به آنها ارائه دهید. با استفاده از کلمات کلیدی مناسب می توانید بازدیدها و لایک های بیشتری را برای پست های خود جذب کنید.

در این مقاله ما در مورد اینکه کلمات کلیدی چی هستن و چقد اهمیت دارن و چگونگی استفاده موثر از اون ها در محتوای رسانه های اجتماعی خودتون صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید!

چگونه کلمات کلیدی مؤثر انتخاب کنیم


چگونه کلمات کلیدی مؤثر انتخاب کنیم؟

نقش کلید واژه ها (کلمات کلیدی) در بازاریابی رسانه های اجتماعی

یک کارکرد موثر در رسانه های اجتماعی چیزی بیشتر از ارسال مداوم مطلب و نظارت بر تعاملات است. همچنین مستلزم دانستن نیازهای مخاطبان و کاربرانتان است تا به آن ها احساس رضایتمندی بیشتری دهد و باعث ماندگاری بیشتر مشتری و همچنین افزایش مشتری جدید می شود.

تحقیقات درباره کلمات کلیدی می تواند به شما در تعریف بهتر به مخاطبان و بازدیدکنندگان شما کمک کند و محتوای خوب باعث می شود که مخاطبانتان به آنها علاقه مند شوند. به عنوان مثال ، "هشتگ ها" نشانگر شکل متداولِ استفاده از کلمات کلیدی در بسیاری از رسانه های اجتماعی است. هشتگ باعث می شود پست های شما توسط هر کسی که در جستجوی خود دنبال آن موضوع خاص می گردد ، دیده شود. بدون هشتگ ، پست های شما به احتمال زیاد فقط توسط مخاطبان و فالور های شما مشاهده شوند ، که به شما کمک نمی کنند دنبال کننده های جدید داشته باشید.

سیستم های تولید محتوای دیگر برای سازماندهی محتوا از اشکال مخصوص کلمات کلیدی خود استفاده می کنند. همه شبکه های رسانه اجتماعی گزینه های جستجو برای فیلتر کردن پست ها بر اساس اشکال و تصاویر را دارند. متداول ترین روشی که مخاطبان جدید محتوای شما را پیدا می کنند این است که هنگام جستجو ، یا بر روی بستر رسانه اجتماعی یا در موتورهای جستجو مانند Google ، هشتگ هارا جستجو می کنند.

برای اینکه در جستجوهای مرتبط ظاهر شوید ، محتوای شما باید حاوی کلمات کلیدی باشد که مطابق با پرس و جوهای مورد نظر شما باشد. بنابراین ، جستجوی کلمات کلیدی با کیفیت به شما کمک می کند تا محتوای خود را بیشتر نمایان کنید. همچنین ، می تواند به شما در کشف خواسته ها و نیازهای جامعه و ارزیابی علاقه بازار محصولات یا خدمات و یافتن نکات مربوط کمک کند.

چگونه کلید واژه های مؤثر برای پست های اجتماعی خود انتخاب کنیم (در 3 مرحله)

کلید موفقیت در رسانه های اجتماعی ساخت محتوای با کیفیت است که منعکس کننده عملکرد شما در دنیای اینترنت است. برای انجام این کار ، باید تحقیقاتی را انجام دهید ، کلمات کلیدی مرتبط به کسب و کار خود را انتخاب کنید و آنها را به طور مؤثر در پست های اجتماعی خود بگنجانید. بیایید با جزئیات بیشتری ببینیم که چگونه این روند کار می کند.

مرحله اول: مخاطبان هدف خود را بررسی کنید

قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام یک از کلمات کلیدی برای استفاده در پست های اجتماعی بهتر است ، باید بدانید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. هرچه بیشتر، افرادی را که می خواهید با آنها تعامل داشته باشید را درک کنید و نیازشان را بفهمید ، جلب توجه آنها راحت تر خواهد بود.

با مراجعه به پایگاه داده مشتریان خود شروع کنید و از خود بپرسید که چرا محصولات یا خدمات شما را خریداری کردند. چه مشکلاتی دارند که شما می توانید حل کنید؟ همچنین شما می توانید در رابطه با آماری مانند سن ، جنسیت و سطح تحصیلات آنها انجام دهید. با استفاده از این اطلاعات موجود ، شما بهتر می توانید تعیین کنید که مشتریان به چه چیزهایی نیاز دارند و چگونه می توانید به آنها کمک کنید.

به عنوان مثال شما در شرکت بیمه کار می کنید ، احتمالا مشتریان شما از درآمد متوسط تا بالا برخوردار هستند. نیازهای آنها ممکن است داشتن یک خانه امن و آرامش خاطر باشد. هرچه مخاطب هدف خود را با وضوح بیشتری درک کنید، برای مرحله بعدی آماده تر خواهید بود.

مرحله 2: کلید واژه های مرتبط به هم را انتخاب کنید

پس از اینکه تصویری واضح از مخاطبان مورد نظر خود ساختید ، وقت آن است که تحقیقات کلمات کلیدی را شروع کنید، هدف شما کشف عبارات جستجویی است که مخاطبان شما به احتمال زیاد از آنها استفاده می کنند، است. روش های مختلفی برای انجام این تحقیقات کلمات کلیدی وجود دارد. یکی از گزینه های عالی Google Keyword Planner است.

این ابزار به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مربوط به یک کلمه یا محصول را پیدا کنید. همچنین می توانید اطلاعاتی در مورد محبوبیت هر کلمه کلیدی پیدا کنید، و بفهمید چقدر رقابت برای آن وجود دارد. راه دیگر برای یافتن کلمات کلیدی ، استفاده از گزینه های جستجوی بومی در هر سایت رسانه اجتماعی است که شما هدف قرار داده اید. با وارد کردن اصطلاحات مربوط به شغل و مخاطبان خود در نوار جستجو ، می توانید کلمات کلیدی و هشتگ هایی را پیدا کنید که محبوبیت زیادی در سیستم دارند.

مرحله 3: کلمات خود را در پست های اجتماعی خود بگنجانید

با داشتن تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی با کیفیت ، می توانید استفاده از آنها را در پست های رسانه های اجتماعی خود شروع کنید. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، این به مخاطبان شما کمک می کند تا در جستجوهایی که انجام می دهند شما را پیدا کنند. این ایده خوبی است که به طور مکرر از کلمات کلیدی استفاده کنید، کلمات کلیدی باید به صورت یکپارچه و طبیعی در پست های شما گنجانده شوند ، به طوری که آنها به مخاطب شما احساس اسپم ندهند.

راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. ساده ترین راه برای ترکیب کلمات کلیدی استفاده از هشتگ ها است. در توییتر کاراکترهای محدود برای ارسال دارید ، بنابراین باید انتخابی مناسب داشته باشید. با این حال ، در شبکه های دیگر مانند اینستاگرام ، دیدن تعداد زیادی هشتگ زیر یک پست، غیر معمول نیست. در رسانه هایی که از هشتگ استفاده نمی کنند ، باید کلمات کلیدی خود را مستقیما در محتوای خود بگنجانید. برای هر پست اجتماعی ، یک کلمه کلیدی مرتبط را انتخاب کنید و یکبار از آن در عنوان صفحه و محتوای آن استفاده کنید. همچنین می توانید هنگام برچسب زدن به صفحات و پست ها و حتی در شرح تصاویر ، از کلمات کلیدی استفاده کنید.

نتیجه

کلمات کلیدی بخشی اساسی از هرگونه فعالیت موفق در رسانه های اجتماعی است. با استفاده موثر از آنها ، می توانید مخاطبان مناسب را جذب کرده و به سوالات و مشکلات آن ها پاسخ دهید. البته ، این کار فقط هنگامی صورت می گیرد که کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله خرید هاست ، ثبت دامنه ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و آلمان ، هاست ابری و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 66015891 تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

https://www.novinhost.org/blog/922-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%A9%D9%84%D9%85%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%A4%D8%AB%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85.html


[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]