نحوه نوشتن توضیحات متا و عناوین خوب برای موتور های جستجو

چهارشنبه 25 دی 1398
12:22
نوین هاست

در این پست ما به بررسی نکات و ترفندهای نوشتن توضیحات متا و عناوین مناسب برای موتور های جستجو پرداخته ایم و امیدواریم که مهارت شما در این زمینه تقویت شود. با ما همراه باشید!

نحوه نوشتن توضیحات متا و عناوین خوب برای موتور های جستجو



نحوه نوشتن توضیحات متا و عناوین خوب برای موتور های جستجو

استخدام یک نویسنده حرفه ای!

اگر بودجه استخدام سئوکار حرفه ای را دارید ، می توانید با استخدام یک نویسنده و سئوکار حرفه ای برای کمک به شما در نوشتن مطالب ، این کار را سریع و بدون دردسر انجام دهید. برای پیدا کردن این شخص می توانید در وب سایت هایی مانند Freelancer ، Upwork یا حتی AirTasker نیازمندی های خودتون رو ارسال کنید. این وب سایت ها به شما کمک می کنند تا افراد ماهر و با قیمتی مقرون به صرفه را براحتی پیدا کرده و استخدام کنید.

عناوین و توضیحات متا باید خاص و یونیک باشد

قبل از شروع کار یک نکته را باید در نظر داشته باشید که همه عناوین و توضیحات متا باید کاملا منحصر به فرد باشند و شامل عبارات تکراری نباشند.

از صحیح بودن املا و نگارش و گرامر اطمینان حاصل کنید

اگر دستور زبان ملاک شما نیست ، ارزش این را دارد که شخصی استخدام کنید که عناوین و توضیحات متا را برای سایتتان بنویسد ، یا حداقل در پایان آن ها را تصحیح کند. سرویس Grammarly ، دستیار جستجوگر / نوشتار رایگان ، یک سرویس ارزشمند است که غلط های موجود را پیدا و اصلاح خواهد کرد و می تواند مستقیما بر روی مرورگر شما به صورت Extension نصب شود.

لیستی از کلمات یا عبارات کلیدی کسب و کار خود ایجاد کنید

ما توصیه می کنیم لیستی از پست ها ، صفحات و رسانه های خود ایجاد کنید، در کنار هر مورد ، کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی مخصوص آن صفحه را تایپ کنید. در صورت استفاده از یک عبارت ، بر خلاف یک کلمه ، حداکثر 4 کلمه در هر عبارت را توصیه می کنیم. صفحه اصلی شما باید مهم ترین کلید واژه ها یا عبارات کلیدی شما را شامل شود ، در حالی که سایر صفحات وب سایت شما کلمات کلیدی و عبارات ثانویه با اهمیت کمتر را شامل می شوند. همیشه باید سعی کنید کلمات کلیدی منحصر به فرد را برای هر صفحه انتخاب کنید تا SEO وبسایت خود را بهبود ببخشید.

به طور مرتب از کلمات کلیدی خود در محتوا استفاده کنید

پس از انتخاب کلمه کلیدی یا عبارت مورد نظر برای هر صفحه ، حتما آن را در عنوان و توضیحات متا مربوط به آن صفحه / پست / رسانه را درج کنید.

کلمات کلیدی را در ابتدا قرار دهید

قرار دادن کلمه یا عبارت کلیدی خود نزدیک به ابتدای عنوان یا توضیحات متا ، بسیار مؤثر است. به این معناست که شما باید ساختار جمله خود را کمی تغییر دهید.

اطمینان حاصل کنید که عناوین و توضیحات شما از طول مطلوب برخوردار باشد

هیچ چیز نباید خیلی کوتاه یا خیلی طولانی باشد. عنوان متا باید تقریبا 54-79 کاراکتر باشد. اگر عنوان شما خیلی کوتاه است ، از فضای مجاز بیشترین استفاده را نخواهید کرد. اگر خیلی طولانی باشد ، ممکن است برای بیشتر بینندگان کسل کننده شود و قابلیت خوانایی نداشته باشد. به همین ترتیب ، توضیحات متا باید تقریبا 121-156 کاراکتر باشد. همان عواقب در مورد توضیحات متا نیز صادق است و اگر کوتاه یا طولانی باشد اثر منفی خود را بر روی سئو خواهد گذاشت. یک ابزار مفید برای کمک به شما در دیدن تعداد کاراکتری که استفاده کرده اید Letter Count است.

برای کمک به سازماندهی داده های وبسایت خود از نرم افزار ها و پلاگین های کمکی استفاده کنید

اگر از CMS های مشهور مانند WordPress ، Joomla یا Drupal استفاده می کنید ، می توانید از نرم افزار ها و افزونه هایی که به منظور کمک به شما در ویرایش و مدیریت داده های متا ایجاد شده اند ، بهره ببرید. به عنوان مثال ، Yoast SEO یک افزونه عالی برای مدیریت سئو برای هاست وردپرس است.

همیشه چیزهای جدید برای یادگیری وجود دارد

اگر می خواهید در مورد بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری کسب کنید ، بسیاری از منابع عالی وجود دارد که می توانید به آنها مراجعه کنید. ما توصیه می کنیم که ابتدا از Moz و Yoast راهنمایی بگیرید. هر دوی این وب سایت ها حجم عظیمی از اطلاعات و تحلیل های رایگان را ارائه می دهند که می توانند به شما در بهبود SEO سایتتان کمک کنند.

اگر تمام مراحل بالا را اجرا می کنید ، باید در انتخاب و تنظیم عناوین و توضیحات متا وب سایت خود آماده باشید. پس از انجام تغییرات ، موتورهای جستجوگر مختلف وب سایت شما را دوباره ایندکس و بازرسی می کنند. به صفحات خود در صفحات جستجو توجه کنید که با متن جدید در نتایج جستجو ظاهر می شوند. به خاطر داشته باشید که ممکن است عملیات بازرسی مدتی طول بکشد و یک شبه اتفاق نمی افتد. بسته به اندازه وب سایت شما، بزرگ یا شلوغ بودن آن، ممکن است روزها یا هفته ها طول بکشد. امیدواریم که نکات برای شما مفید بوده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و آلمان ، هاست ابری و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 66015891 تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.


https://www.novinhost.org/blog/927-meta-title-meta-description.html


[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]