شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

سرور اختصاصی ایران ارزان

در این مقاله به معرفی و توضیح سرور اختصاصی ایران می پردازیم با ما همراه باشید !

سرور اختصاصی ارزان ایران

سرور مجازی , سرور اختصاصی , سرور اختصاصی ایران

سرور اختصاصی ارزان ایران

امروزه با گسترش روزافزون دنیای ارتباطات و رشد فناوری اطلاعات استفاده از سرور مجازی و سرور اختصاصی بسیار زیاد شده است . سرور های اختصاصی بر خلاف سرور مجازی مجازی سازی نشده اند و سیستم عامل مستقیما بر روی سخت افزار سرور اختصاصی نصب می شود و کاربر می تواند به صورت مستقیم از منابع سرور اختصاصی که معمولا از سرور مجازی بیشتر است استفاده کند .

از سرور اختصاصی می توان استفاده های گوناگونی کرد برای مثال می توان با نصب مجازی ساز به سرور مجازی تقسیم نمود و بر روی هر سرور مجازی کانفیگ مورد نظر کاربر را انجام داد ، در این میان گاهی نیاز است که سرور اختصاصی در کشور ایران موجود باشد و در یکی از دیتاسنتر های ایرانی کولو شده باشد این موضوع باعث می شود که پینگ تایم سرور اختصاصی با کاربران ایرانی به شدت کاهش پیدا کند و دسترسی کاربران ایرانی به سرور اختصاصی ایران یا سرور مجازی ایران راحت تر خواهد بود .

به همین دلیل می توان از سرور اختصاصی ارزان ایران می توان برای ارائه سرویس هاست و هاست ایران به کاربران بهره برد .

عملا با خرید یک سرور اختصاصی ارزان ایران بر روی یکی از دیتاسنتر های ایران همچون تبیان ، پارس آنلاین ، زیرساخت ، آسیاتک و ... یک سرور قدرتمند بابت پردازش های خود و یا میزبانی هاست های پربازدید در ایران خواهید داشت که به سرعت قابل دسترسی خواهد بود .

سرور اختصاصی ارزان ایران به دلیل اینکه در دیتاسنتر های ایرانی قرار دارد و عملا امکان دسترسی فیزیکی به سرور های وجود دارد می توانند به عنوان سرور های قدرتمند دانلود برای سایت های دانلود ایرانی ایفای نقش کنند زیرا امکان اتصال هارد اکسترنال و دسترسی فیزیکی به دیتاها نیز موجود می باشد .

گاهی اوقات ممکن است سرور مربوط به سایت شما و یا سرویس ارائه شده توسط شما مورد حمله سرور های خارجی یا داخلی قرار بگیرد و برای تجارت شما تهدیدی محسوب شود ، برتری سرور اختصاصی ایران در مقابله با این موضوع این است که می توان در صورت بالا بودن نرخ حمله های خارجی کلا ارتباط سرور اختصاصی ارزان ایران رو با شبکه اینترنت خارج از کشور قطع کرد که در این صورت کاربران داخل ایران بدون هیچ مشکلی می توانند از سرویس شما استفاده کنند و متوجه اختلال نشوند ، در صورتی هم که حمله از ایران باشد خود دیتاسنتر مربوطه به راحتی می تواند آی پی های داخلی را بلاک کند .

سرور اختصاصی ارزان ایران برای راه اندازی سرویس هایی که نیاز به پینگ تایم پایین دارند همچون VOIP و یا ویدئو کنفرانس ها بسیار مناسب می باشند و کیفیت مناسبی برای این سرویس ها ارائه می دهند .

سرور اختصاصی ارزان ایران با کمترین هزینه بهترین کیفیت را برای کاربران داخل ایران سرویس ارائه شده شما به ارمغان خواهد آورد .

سرور اختصاصی ارزان ایران برای دارندگان آپلودسنتر های ایرانی نیز مناسب می باشد و امکان دسترسی فیزیکی به داده های سرور بستر مناسب تری برای دارندگان این سایت ها به ارمغان می آورد .

برای استفاده از سرور اختصاصی ارزان ایران و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های شرکت نوین هاست تماس بگیرید

نوین هاست ارائه دهنده سرور اختصاصی و سرور مجازی و هاست مناسب در ایران

https://www.novinhost.org/blog/434-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.html

در پلن های هاست وردپرس به دنبال چه مواردی باشیم

دانستن اینکه در پلن های هاست وردپرس باید به دنبال چه چیزی باشید می تواند به صاحبان سایت کمک کند تا در مورد انتخاب ارائه دهنده تصمیم گیری آگاهانه بگیرند ، انتخابی که می تواند تاثیر طولانی مدت در موفقیت وب سایت داشته باشد. در این پست ، ما در مورد ویژگی های اساسی مورد نیاز برای جستجوی هاست وردپرس بحث می کنیم. با ما همراه باشید!

در پلن های هاست وردپرس به دنبال چه مواردی باشیم

هاست ایران , هاست خارج , هاست

سرورهای بهینه شده وردپرس

تفاوت اصلی بین پلن میزبانی استاندارد و میزبانی اختصاصی وردپرس در سرور است. تنها با میزبانی وب سایت های وردپرس در سرور ، ارائه دهنده خدمات می تواند آن را پیکربندی کند تا عملکرد پلتفرم وردپرس را تقویت کند. این پیکربندی شامل بهینه سازی سرور مجازی با ویژگی هایی مانند NGINX cache ، PHP7 + OPcache و HTTP2 می شود. موتور حافظه پنهان NGINX پرونده های وب سایت هایی را که اغلب درخواست می شود ، به مرورگرهای کاربران در میلی ثانیه ارائه می دهد ، PHP7 همراه با OPcache باعث افزایش کارایی می شوند و آخرین پروتکل HTTP / 2 باعث افزایش پاسخگویی وب سایت می شود.

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید به دنبال آن باشید ، مدیریت پایگاه داده MySQL است که در صورت تهیه توسط MariaDB ، سرور را قادر می سازد تا برای بارهای سنگین خواندنی که در وردپرس رخ می دهد ، بهینه سازی شود. کاربران همچنین باید به ابزارهایی مانند PHPMyAdmin دسترسی داشته باشند که امکان مدیریت آسان تر پایگاه داده های MySQL را فراهم می کنند.

در حالی که PHP 7 در حال حاضر بهترین عملکرد را دارد ، برخی از سایت های وردپرس برای حفظ سازگاری با نسخه های قدیمی وردپرس ، افزونه ها یا مضامین نیاز به استفاده از نسخه های قدیمی تر PHP دارند. سرور باید برای تهیه این سایت ها پیکربندی شده باشد و پلن میزبانی باید به شما این امکان را دهد که نسخه های مختلف PHP را انتخاب کنید. علاوه بر این ، کاربران همچنین باید به دنبال حافظه SSD باشند ، که در مقایسه با درایوهای HDD ، سرعت خواندن و نوشتن بسیار بیشتر را ارائه می دهد.

امنیت پیشرفته

محبوبیت وردپرس که در ایجاد 35٪ وب سایت های جهان استفاده می شود ، آن را به یک هدف برای مجرمان سایبری تبدیل می کند. هاستینگ خوب این را می داند و اطمینان خواهد داد که هاست وردپرس شما با امنیت درجه اول همراه است. این شامل فایروال برای وردپرس خواهد بود که حملات هکرها و ربات ها را دفع می کند.

پیشرفته ترین ارائه دهندگان خدمات ابزارهای امنیتی وردپرس را در دسترس هر دستگاه ارائه می دهند که به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از ویژگی های امنیتی را از هر کجا و هر زمان مدیریت کنید. این مجموعه ابزارها ، وب سایت شما را برای مسائل امنیتی اسکن می کنند ، به شما اطلاع می دهند که آیا بهترین روش را دنبال می کنید یا نه و در صورت نیاز به روز رسانی هارا انجام دهد ویا به شما هشدار می دهد.

به دنبال یک راه حل میزبانی باشید که گواهینامه های SSL رایگان را برای رمزگذاری داده های ارسال شده بین سرور و مرورگر کاربر فراهم کرده و تضمین کند که نماد قفل امن در کنار آدرس وب شما در مرورگرها نمایش داده می شود. در آخر ، برای محافظت در برابر از بین رفتن داده ها ، میزبانی را انتخاب کنید که پشتیبان گیری روزانه یا هفتگی را انجام دهد تا داده های شما به راحتی بازیابی شوند.

سهولت استفاده از ویژگی ها

سهولت استفاده با یک کنترل پنل کاربر پسند شروع می شود. در حالت ایده آل ، باید ابزاری کاملا برجسته باشد که در همه دستگاه ها قابل دسترسی است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا وب سایت های خود را در هر کجا که هستید مدیریت کنید. با این کار شما باید بتوانید چندین سایت را نصب و مدیریت کنید و نصب آن نیز باید آسان باشد ، با استفاده از یک نصب کننده یک کلیک که می تواند همه کارها را در کمتر از 30 ثانیه انجام دهد. همچنین ، به دنبال یک مدیر افزونه و تم باشید که به شما امکان می دهد مضامین و افزونه ها را مستقیما از درون کنترل پنل نصب کنید.

کاربران باید بتوانند به راحتی طیف گسترده ای از کارهای دیگر را از طریق صفحه کنترل انجام دهند. این موارد شامل فعال کردن خودکار پیکربندی برای هسته وردپرس است. ایجاد محیط های توسعه برای آزمایش مواردی مانند افزونه های جدید قبل از پخش زنده است. سایت های کلونینگ برای استفاده در توسعه ، مرحله بندی و همگام سازی این محصولات با تولید. برای جلوگیری از ایجاد مشکلات اساسی در توسعه ، باید به دنبال ویژگی هایی نیز باشید که امکان ایجاد عکس های فوری را برای شما فراهم می کند تا تغییراتی در برنامه ریزی نداشته باشد ، قرار دادن سایت با یک کلیک و ایجاد حالت اشکال زدایی برای اشکال زدایی کد. یکی دیگر از ویژگی های مفید برای جستجوی آن ، امکان ایجاد ، برنامه ریزی و اتوماسیون وظایف با استفاده از یک مدیر داخلی است.

خدمات و پشتیبانی

اول و مهمتر از همه ، باید انتظار داشته باشید که میزبان وب شما 24/7 پشتیبانی فنی ارائه دهد. این بدان معنی است که ، هر زمان که مشکلی پیش آمد ، یک متخصص وردپرس برای مقابله با آن و کمک به شما در درست کردن امور در دسترس خواهد بود. همچنین باید به دنبال به روز بودن ، ظرفیت ذخیره سازی ، پهنای باند نامحدود یا بدون اندازه (انتقال داده) و تعداد وب سایت ها و صندوق های پستی باشید که می توانید در بسته خود ایجاد کنید. اگر از میزبان دیگری در حال مهاجرت هستید ، یافتن یک هاست وب که مدیریت مهاجرت داخلی را ارائه می دهد و سایت شما را به صورت رایگان مهاجرت می کند ، یک امتیاز بزرگ است.

نتیجه

WordPress یک CMS بی نظیر است و در هنگام میزبانی نیازهای خاص خود را دارد. یک پلن اختصاصی هاست وردپرس باید آن نیازها را برآورده کند و مدیریت سایت را آسان کند. امیدوارم اطلاعاتی که در این پست آورده شده به شما در انتخاب هاست وردپرس کمک کرده و مناسب شما باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ایران و خارج ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و خارج ، هاست ابری و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 91070308 تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

https://www.novinhost.org/blog/986-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D9%84%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84-%DA%86%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF.html

نکات کلیدی انتخاب پلن مناسب سرور مجازی

انتقال سایت به سرور مجازی پیشرفتی الزامی برای شرکت هایی است که از هاست اشتراکی استفاده می کنند و اکنون بازدید بیشتری دارند. سرور مجازی گزینه ای مقرون به صرفه ، با کارایی بالا و ایمن تر است، فقط با افزایش جزئی در قیمت ، منابع فوق العاده بیشتری را نسبت به هاست فراهم می کند. اگرچه سرور مجازی ممکن است تصمیم درستی باشد ، اما یافتن بهترین ارائه دهنده و پلن میزبانی نیاز به بررسی دارد. در این مقاله چند نکته مهم برای کمک به شما در انتخاب پلن سرور مجازی آورده شده است. با ما همراه باشید!

نکات کلیدی انتخاب پلن مناسب سرور مجازی

سرور ایران , خرید سرور ایران , سرور مجازی ایران

سرور مجازی را برای چه کاری می خواهید؟

میزبانی سرور مجازی در پلن های مختلفی قرار دارند که هرکدام مقدار متفاوتی از منابع مانند حافظه ذخیره سازی ، CPU و RAM را ارائه می دهند. نیازهای کسب و کار خود را بررسی کنید، بررسی ها باید این را بیان کند که در آینده به چه منابعی احتیاج دارید و این نکته اساسی که نیاز های آینده شرکت است باید در هنگام جستجوی پلن سرور مجازی معیار باشد ، در غیر این صورت ممکن است پیشرفت شرکت خود را محدود کنید. در پایین برخی از اصلی ترین مواردی که سرور مجازی برای آن ها استفاده شده است آمده است.

وب سایت های بزرگ و شلوغ

قدرت ذخیره سازی و پردازش اضافی ارائه شده توسط سرور مجازی ، آن را برای شرکت هایی که دارای وب سایت های بزرگ یا متعدد با ترافیک سنگین هستند ، ایده آل می کند. منابع اضافی وب سایت شما را قادر می سازد تعداد زیادی از درخواست های همزمان را تحت پردازش قرار دهد بدون اینکه بر سرعت و عملکرد سایت شما تأثیر بگذارد و به شما از بارگذاری سریع سایت ، تداوم و در دسترس بودن اطمینان دهد.

مستقر کردن و توسعه اپلیکیشن ها

با رشد مشاغل ، افراد تمایل دارند برنامه های بیشتری را برای استفاده در مشاغل بکار گیرند. گذشته از یک وب سایت ، ممکن است بخواهید از برنامه هایی برای کار از راه دور ، ردیابی کارمندان ، کنترل دسترسی یا برخی موارد دیگر استفاده کنید که اکنون مشاغل استفاده می کنند. سرور مجازی نه تنها برای اجرای این حجم کار، منابع لازم را به شما می دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد که سرور خود را به روشی متناسب با نیازهای خود مدیریت و پیکربندی کنید.

به یاد داشته باشید ، هرچه برنامه های بیشتری استفاده کنید و داده بیشتری را ذخیره کنید ، پلن مورد نیاز شما نیز بالاتر خواهد بود.

سایر کاربردهای رایج سرور مجازی

سرور مجازی برای طیف گسترده ای از اهداف قابل استفاده است. این موارد می تواند برای توسعه برنامه ها و آزمایش محیط های جدید ، راه حل های پشتیبان گیری خصوصی ، میزبانی سرورهای استریم و سیستم های تبلیغاتی استفاده شود ، حتی برخی از افراد از سرورها برای میزبانی سرورهای بازی استفاده می کنند تا بتوانند گیم های مورد علاقه خود را با دوستان به صورت آنلاین بازی کنند.

هر هدف خود را برای سرور مجازی در نظر داشته باشید ، اطمینان حاصل کنید که به منابع مورد نیاز خود در حال حاضر و برای رشد فضا در آینده دقت کرده اید.

زمان تاخیر و مکان سرور

مسئله ای که بسیاری از افراد کاملا آن را در نظر نمی گیرند ، مکان سرور مجازی است. مکان سرور از چند جهت می تواند تاثیر داشته باشد. از آنجا که داده ها باید از یک سرور به دستگاه کاربر منتقل شوند ، هرچه این دو دستگاه از هم دور تر باشند ، ارتباط بیشتر طول می کشد. این تاخیر می تواند پیامدهای بزرگی داشته باشد. در مرحله اول بارگیری وب سایت شما در مرورگرها کند تر می شود. افزایش سرعت بارگیری کند به اثبات رسیده است که تعداد کاربرانی که وب سایت شما را ترک می کنند و به تبع آن نرخ پرش سایت (Bounce Rate) بالا می رود.

ثانیا ، زمان پاسخگویی را نیز در سایت شما کند می کند ، بنابراین وقتی شخصی عملی را انجام می دهد ، قبل از وقوع نتیجه مورد انتظار تاخیری غیر ضروری بوجود می آید (یک مسئله مهم برای سرورهای بازی) و سوم اینکه، هنگامی که موتورهای جستجو زمان تأخیر را اندازه گیری می کنند ، رتبه سایتتان ممکن است دچار افت شود.

یکی دیگر از موارد مهم و حیاتی ، پیروی از قوانین است. برای رعایت مقررات نظیر GDPR ، باید تضمین کنید که داده های شخصی که درباره کاربران جمع آوری می کنید ، امن نگه داشته می شود. در حالی که شما می توانید این امر را در کشورهایی که با GDPR ثبت شده اند ، مانند انگلستان ، تأمین کنید ، بخش عمده سرورهای جهان در ایالات متحده میزبانی می شوند که داده های مربوط به آن ها توسط اهداف نظامی ایالات متحده برای مقاصد امنیتی ملی قابل دسترسی است. در چنین مواردی ، شرکت ها نمی توانند حریم شخصی داده ها را تضمین کنند و در صورت دسترسی به داده ها ، تجارت شما مقررات را نقض میکند.

نکته ای که در اینجا وجود دارد ساده است: برای سرعت ، پاسخگویی بهتر، سئو و بهینه سازی ، اطمینان حاصل کنید که سرور مجازی شما از نظر مکانی در کشوری که اکثریت قریب به اتفاق کاربران شما در آن مستقر هستند ، میزبانی می شود.

تجربه و تخصص

با توسعه مشاغل در استفاده از فناوری اطلاعات ، به مدیریت داخلی نیاز خواهید داشت تا بتوانید سیستم خود را مدیریت کنید و از برنامه های مورد استفاده خود استفاده کنید. به روزرسانی در سرور مجازی زمان بسیار مهمی برای داشتن مهارت های فناوری اطلاعات است ، زیرا ممکن است شما نیاز به یادگیری نحوه استفاده از پلتفرم جدید ، مهاجرت وب سایت و سایر برنامه های خود به آن داشته باشید و هر برنامه جدیدی را که می خواهید از آن استفاده کنید ، توسعه دهید.

این امر باعث می شود که هنگام انتخاب یک پلن سرور مجازی، به یک ارائه دهنده که پشتیبانی فنی و تخصصی 24/7 را ارائه می دهد ، توجه کنید. یک میزبان خوب نه تنها سرور مجازی را برای شما کانفیگ می کند ، همچنین سرور شما را مدیریت می کنند ، بنابراین می توانید بر روی شغل اصلی خود متمرکز شوید و به کار خود مشغول باشید.

امنیت

گسترش جرایم سایبری پیشرفته همراه با افزایش مقررات مربوط به بهینه سازی بدان معنی است که هر شغلی باید امنیت را در اولویت های خود قرار دهد. در حالی که انتقال از یک سرور اشتراکی به یک سرور مجازی با سیستم عامل خاص خود باعث می شود سیستم شما ذاتا ایمن تر شود ، اما نباید از امنیت ارائه شده توسط ارائه دهنده هاستینگ خود غافل شوید.

به دنبال میزبانی باشید که قوانینی متناسب با سرور مجازی ، محافظت در برابر نفوذ و ضد DDoS ، مجهز به ضد بدافزار و امنیت برنامه ، گواهینامه SSL و راه های پشتیبانی از راه دور ، فیلترهای ایمیل و گواهی های امضای ایمیل را برای شما فراهم کند.

نتیجه

میزبانی سرور مجازی فرصتی ایده آل برای رشد وب سایت ، آمادگی در برابر ترافیک بیشتر و استقرار طیف گسترده تری از برنامه های تجاری ، فرصت های شغلی در حال رشد را فراهم می کند. با انتخاب یک پلن سرور مجازی که منابع کافی را در اختیار شما قرار می دهد و در نزدیکی مشتریان شما کولوکیشن شده باشد ، از طرف شما مدیریت می شود ، با پشتیبانی فنی 24/7 متخصص ارائه می شود و امنیت شرکت شما را تامین می کند.

https://www.novinhost.org/blog/985-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%D9%84%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C.html

اهمیت هاست در کسب و کار آنلاین

هر وب سایتی در سرورهای یک دیتاسنتر در هر جای دنیا میزبانی می شود. هنگام انتخاب هاست ، ممکن است اهمیتی به این قضیه ندهید. با این حال ، هاست نامناسب می تواند تأثیر جدی بر تجارت شما بگذارد. عملکرد ضعیف و طولانی شدن زمان بارگذاری صفحه می تواند منجر به افزایش نرخ Bounce Rate و از دست دادن مشتریان شود.

در این مقاله ، انواع مختلف هاست و پلن های خرید هاست موجود را به طور خلاصه شرح خواهیم داد. سپس در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد که چرا انتخاب میزبانی مناسب برای تجارت شما بسیار مهم است و چه معیارهای اساسی را باید در نظر گرفت. با ما همراه باشید!

اهمیت هاست در کسب و کار آنلاین

هاست ایران , خرید هاست , هاست وردپرس

اهمیت هاست در کسب و کار آنلاین

هر وب سایتی در سرورهای یک دیتاسنتر در هر جای دنیا میزبانی می شود. هنگام انتخاب هاست ، ممکن است اهمیتی به این قضیه ندهید. با این حال ، هاست نامناسب می تواند تأثیر جدی بر تجارت شما بگذارد. عملکرد ضعیف و طولانی شدن زمان بارگذاری صفحه می تواند منجر به افزایش نرخ Bounce Rate و از دست دادن مشتریان شود. خبر خوب این است که با یک هاست مناسب ، می توانید از این مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. آپتایم سرور مجازی و آپ بودن همیشگی وب سایت و بالا بردن سرعت سایت می تواند برای مشتریان شما خوشحالی به ارمغان آورد و از وقفه در تبدیل بازدیدکننده به مشتری دائمی جلوگیری کند. به عبارت دیگر ، حفظ جریان درآمد مطمئن و ثابت بسیار مهم است.

مقدمه ای بر هاستینگ

هر وب سایتی نیاز به میزبانی دارد. برای آنلاین نگه داشتن سایت خود ، به ذخیره فایل های آن در سرور مجازی در هر نقطه از جهان نیاز دارید. با انتخاب پلن مناسب برای خرید هاست ، شما در واقع یک سرور فیزیکی برای استفاده از وب سایت خود، فضایی را برای ذخیره سازی اجاره می کنید. انواع مختلفی از میزبانی وب وجود دارد که سه گزینه اصلی عبارت اند از:

شما می توانید تعداد زیادی سایت را بر روی سرور مجازی خود پیاده سازی کنید. سرورهای اشتراکی برای سایت های ساده و ایستا طراحی شده اند که هنوز ترافیک زیادی دریافت نمی کنند. پس با توجه به فایل های سایتتان و ترافیک ورودی سایتتان باید تصمیم بگیرید که سرور اشتراکی یا سرور اختصاصی تهیه کنید.

در صورتی که وب سایت شما بر روی سرور اشتراکی ( سرور مجازی VPS ) میزبانی می شود، احتمال اینکه عملکرد سایر سایت ها بر روی سرعت و امنیت سایت شما تاثیر بگذارد وجود دارد. احتمال دارد که ترافیک وب سایت شخصی دیگر در سرور بالا باشد و منابع سرور را در صورت عدم محدود سازی بسیار مصرف کند و باعث کند شدن سایت شما شود. در این صورت به احتمال زیاد، شما یک سرور اختصاصی برای وب سایت خود انتخاب خواهید کرد. این قدرتمند ترین انتخاب است ، هرچند که گرانترین انتخاب هم است.

چرا میزبانی وب برای تجارت شما اهمیت بسیار دارد؟

1. وب سایت شما نیاز به قابل اعتماد بودن دارد

به عنوان یک صاحب وبسایت ، مهم است که سایت شما همیشه کار کند و آپ باشد. اگر سرور خراب شود ، وب سایت شما نیز دان میشود ، که می تواند منجر به از دست رفتن تجارت شود. شما نمی دانید چه کسی چه زمانی به وب سایت شما مراجعه می کند و شاید قطعی و خاموشی سرور مجازی بر فروش شما تاثیر بگذارد.

البته همه سرورها برای به روزرسانی و نگهداری ، گه گاهی خرابی دارند. با این حال ، یک هاست با کیفیت باید این زمان دان تایمی را از قبل پیشگیری کند تا بتوانید جلوی ضرر های احتمالی را بگیرید. اگر شرکت ارائه دهنده هاست شما خدمات و محصولات ضعیفی ارائه می دهد، شاید این نشانه ای باشد که وقت آن است یک شرکت دیگر را در نظر بگیرید و فایل های خود را انتقال دهید. به عنوان مثال ، اگر کسب و کار شما فروش ویژه ای را در پی دارد که باعث افزایش صعودی بازدید کنندگان و ترافیک می شود ، تنها چیزی که می خواهید این است که وب سایت شما کند یا حتی آفلاین نشود. یک هاستینگ مطمئن باید بتواند نیازهای شغلی شما را در هر شرایطی بر طرف کند.

2. تجارت در حال رشد به میزبانی مقیاس پذیر نیاز دارد

برخی از مشاغل موفق شامل سازمان برنامه ریزی برای رشد است. این بدان معناست که شما به یک هاستینگ احتیاج دارید که بتواند با شما مقیاس بخورد. درست همانطور که ممکن است فروش باعث افزایش ترافیک شود ، ممکن است در ساعات اوج به سرور مجازی اضافه بر سازمان احتیاج داشته باشید ، یا ممکن است ترافیک سایت شما به سرعت شروع به رشد کند.

3. هاست بر امنیت سایت شما تاثیر دارد

یکی دیگر از عوامل مهم برای مشاغل آنلاین امنیت وب سایت است. این امر به ویژه برای سایت هایی که اطلاعات پرداخت و سایر اطلاعات شخصی مشتریان را در اختیار دارند ، بسیار مهم است. سایتی که امنیت آن به خطر افتاده می تواند منجر به از دست رفتن داده ها و حتی نقض حریم خصوصی مشتری شود.

بنابراین ، انتخاب یک شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ که می توانید به آن اعتماد کنید ، بسیار مهم است و همچنین انتخاب پلنی که پاسخگوی نیاز شما باشد. پلن های مختلف با ویژگی های امنیتی مختلف همراه است. خیلی به ندرت، هاست اشتراکی می تواند ایمن تر باشد. سایت شما ممکن است در برابر حملات آسیب زننده روی کل سرور آسیب پذیر باشد ، حتی اگر هدف سایت دیگری باشد. از طرف دیگر ، بسیاری از شرکت ها ویژگی های امنیتی اضافی را ارائه می دهند که برخی از آنها به ویژه برای VPS و هاست اختصاصی طراحی شده اند. همچنین می توانید از گواهی SSL ا(Secure Sockets Layer) برای محافظت از اطلاعات خود و مشتریان (از جمله شماره کارت اعتباری و رمز های ورود) استفاده کنید.

4- موارد مربوط به خدمات به مشتری

مورد آخر ، اما با اهمیتی کمتر ، خدمات ارائه شده به مشتری مانند پشتیبانی است. بسیاری از شرکت های هاستینگ پشتیبانی درجه یک را برای کمک به شما در صورت وقوع مشکل در حل مشکلات ارائه می دهند.

در نظر بگیرید تجارت شما به تازگی وب سایت جدید خود را دوباره طراحی کرده است ، اما اکنون متوجه شدید که سایت بسیار کند است. شرکتی مناسب است که برای کمک به شما در بهینه سازی عملکرد آن ، مانند مقیاس بندی تصاویر برای بارگذاری سریعتر یا ارزیابی سایت شما و بررسی اینکه سیستم شما نیاز به بروز رسانی دارد یه خیر اقداماتی را انجام می دهند، و شما نیز می توانید در صورت بروز مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید و در مورد مشکل خود و راه حل برطرف کردن آن راهنمایی بگیرید.

امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد و حتما موارد بالا را در زمان انتخاب پلن هاستینگ خود در نظر بگیرید تا رشد صعودی داشته باشید و مشتریان خود را از دست ندهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ، خرید سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و آلمان ، هاست ابری و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 66015891 تماس بگیرید تا با اعضای بخش پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

https://www.novinhost.org/blog/908-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.html

مزایای حافظه SSD در میزبانی وب چیست؟

هارد دیسک درایو (HDD) به عنوان گزینه ی پیش فرض ذخیره سازی اطلاعات در رایانه برای ده ها سال عمل می کرد ، اما در حدود سال 2009 یک سوال جدید در ذهن همه قرار گرفت: حافظه SSD چیست؟ با توسعه درایو حالت جامد (SSD) باعث به وجود آمدن بحث در مورد شایستگی و عملکرد هاردهای SSD و HDD در دنیای میزبانی وب در سال های اخیر شد، در این مقاله سعی داریم در مورد ذخیره سازی اطلاعات در حافظه SSD و مزایای استفاده از در دنیای هاستینگ توضیحاتی دهیم. با ما همراه باشید!

مزایای حافظه SSD در میزبانی وب چیست؟

سرور مجازی ایران , سرور مجازی , خرید سرور

HDD ها به طور سنتی با رایانه های دسکتاپ در ارتباط هستند. HDD وسیله ای مکانیکی است که به عنوان پایه ای برای سیستم خواندن داده ها ، یک دیسک ریسندگی دارد. هنگامی که آن دیسک می چرخد ​​، کامپیوتر قادر به دستیابی و کار با داده های خود است ، با چرخش سریع تر، به کامپیوتر کمک می کند تا سریعتر کار کند. در حالی که HDD ها می توانند مقادیر زیادی از داده ها را ذخیره کنند ولی اتکای آن ها به مکانیسم های بی پروا باعث می شود آنها مستعد مشکلات شوند.

تفاوت بین حافظه SSD و HDD

بزرگترین تفاوت فیزیکی بین SSD و HDD این است که SSD ها حاوی هیچ قسمت متحرک نیستند ، این بدان معناست که دیگر لازم نیست نگران گرمای بیش از حد یا صدای بلند هارد باشید. شما به احتمال زیاد SSD را در لپ تاپ ها مشاهده کردید ، در این فناوری از حافظه فلش NAND برای ذخیره سازی داده ها استفاده می کند. افزودن تراشه های بیشتر حافظه NAND به SSD ظرفیت ذخیره سازی را افزایش می دهد.

بزرگترین تفاوت فنی بین SSD و HDD سرعت خواندن دیسک است. در حالی که یک HDD در سریعترین حالت ممکن قادر به خواندن داده ها با سرعت 125 MBps (مگابایت در ثانیه) می باشد ، یک SSD استاندارد قادر به انجام ذخیره داده های پی در پی است که با سرعت بیشتر از 500 MBps خوانده می شود. این یک پیشرفت قابل توجه در سرعت خواندن دیسک است که باعث شده است بسیاری از کاربران مشتاق دستیابی به حافظه SSD هستند، زیرا واقعا می توانید از مزایای داشتن SSD در لپ تاپ ها در طول استفاده روزمره کاملا واضح مطلع شوید.

هنگام استفاده از NVMe SSD ، تكنولوژی قابل توجه تر می شود ، تكنولوژی كه به MacBook Pro سرعت بارگذاری صاعقه ای را اعطا می كند. NVMe SSD چهار برابر سریع تر از کارت های SATA SSD استاندارد می خواند و داده ها را ده برابر سریع تر جستجو می کند.

تاثیر حافظه SSD در میزبانی وب چیست؟

تعداد فزاینده ای از شرکت های هاستینگ ، دیتاسنتر خود را از HDD به SSD مجهز کرده اند ، در درجه اول به دلیل کیفیت فوق الذکر از قابلیت اطمینان بالا و سرعت خواندن دیسک بیشتر. اگر در یک شرکت از بهترین استراتژی های میزبانی SSD استفاده نشود ، شرکت در معرض خطری جدی روبه رو خواهد بود. بیایید تفاوت SSD و HDD را در زمینه میزبانی وب مقایسه کنیم تا بررسی کنیم که ایجاد درایو SSD چگونه بازی را تغییر داده است.

سرعت

سرعت بهبود یافته دیسک SSD به کاربران این امکان را می دهد تا روزانه بسیار سریعتر به داده های خود دسترسی پیدا کنند و سرعت آن سود سهام را در زمینه میزبانی وب پرداخت می کند. SSD ها می توانند داده ها را بیش از چهار برابر سریعتر از HDD ها را بخوانند ، یا در مورد SSD های NVMe ، خیلی بیشتر از این هاست، بنابراین صاحب وب سایت با میزبانی مبتنی بر فناوری HDD ممکن است دریابد که بازدید کنندگان سایتشان در نهایت نسبت به رقیبی با سخت افزار SSD در حال افول هستند.

دوام

با توجه به گران بودن داده ها که ممکن است در حافظه وجود داشته باشد ، زمان خوبی برای نگهداری اطلاعات در HDD نیست، اما شرکت های هاستینگ با توجه به ماهیت خدمات خود ، می توانند از نقص عملکرد اجتناب کنند. مزیت ذخیره سازی SSD از نظر دوام چطور است؟ در حالی که HDD ها به طور کلی برای 3 الی 5 سال قابل اعتماد هستند ، SSD ها به طور بالقوه می توانند برای مدت زمانی حدود چهار برابر طولانی تر حدود 15 الی 20 سال با اطمینان عمل کنند. عاقلانه نیست که SSD و HDD را به سمت نقاط ضعف آن ها سوق دهیم ، اما SSD آرامش بیشتری را برای مدت طولانی تری فراهم می کند.

قدرت

SSD ها در تولید برق نیز کارآمد تر هستند و این باعث می شود شرکت های هاستینگ قادر به کاهش هزینه های اصلی باشند. چه در حالت بیکار و چه در حالت کار ، هارد دیسک ها قدرت و برق بیشتری نسبت به SSD ها مصرف می کنند. در مواقع عدم تحرک ، یک HDD ممکن است نیاز به ورودی برق 15 برابر بیشتر از SSD داشته باشد و هنگام انجام کارها 7 برابر بیشتر شود. با جابجایی داده ها به SSD ، شرکت های هاستینگ می توانند هزینه های خود را کاهش دهند و متعاقباً ساختارهای قیمت گذاری جذاب تری را برای مشتری فراهم کنند.

دوستدار محیط زیست

کاهش مصرف برق همچنین از لحاظ زیستی نیز سازگاری با محیط زیست SSD بیشتر از HDD است. برای شرکت های هاستینگ ضروری است که تاثیر خود را بر محیط زیست در نظر بگیرند ، به طوری که مشتریان بیشتر از یک مارک تجاری که از منابع جهانی حمایت میکند قدردانی می کنند.

بزرگترین اشکال درایوهای SSD

با توجه به سرعت بیشتر ، قابلیت اطمینان بیشتر و مصرف انرژی کمتری نسبت به HDD ، آیا دلیل قابل ذکری برای جلوگیری از استفاده از میزبانی SSD وجود دارد؟ در اینجا ما به بررسی بزرگترین اشکال درایوهای SSD می پردازیم: هزینه.

اگرچه ممکن است با صرفه جویی در مصرف انرژی در دراز مدت بتوانید هزینه های اینده را کاهش دهید ، شرکت های هاستینگ باید برای مهاجرت به SSD مجبور شوند از قیمت حق بیمه خود استفاده کنند. یک شرکت هاستینگ ممکن است مزایای استفاده از SSD را به عنوان هزینه مالی بالا در نظر نگیرد ، قطعا گزینه ارزشمند آن است که HDD را به عنوان یک گزینه جایگزین مناسب برای هزینه مناسب ارزیابی کند. قبل از SSD و NVMe SSD ، جهان به HDD اعتماد داشت و شرکت های میزبان وب هنوز هم می توانستند پیشرفت کنند.

وب سایت هایی که عمدتا از صفحات HTML استاتیک تشکیل شده اند ، نباید بیش از حد فشار را روی سرور مجازی قرار دهند ، بنابراین تفاوت بین SSD و HDD ممکن است ناچیز باشد. وبلاگ های کوچک فقط با چند هزار بازدید کننده روزانه ممکن است ترکیبی از حافظه پنهانی صفحه را پیدا کنند و حافظه HDD پاسخگوی نیازهای آنها باشد ، در حالی که شرکتی که بایگانی فایل های گسترده را با سرعت بارگیری بالا در اولویت قرار دهد ، ممکن است دریابد که مهارت درایوهای SSD بسیار مناسب است.

نتیجه

از نظر سرعت ، دوام و مصرف برق تفاوت زیادی بین هارد های SSD و HDD وجود دارد. سوالی که شرکت های هاست باید پاسخ دهند این است که اگر بزرگترین اشکال درایوهای SSD که هزینه آن است ، قابل برطرف کردن باشد، باید هرچه سریعتر هارد های SSD را جایگزین کنند. اگر سرعت و قابلیت اطمینان مهمترین خصوصیات یک شرکت هستند، جواب استفاده از حافظه SSD باید جواب مثبت باشد.

https://www.novinhost.org/blog/984-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%D9%87-ssd-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88%D8%A8-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F.html

4 راه انتخاب هاست و تاثیر آن بر رتبه بندی گوگل

در طول آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل در ماه می 2020 ، تعدادی از معیارهای رتبه بندی را که مستقیم با کیفیت میزبانی وب شما در ارتباط هستند ، بهم رسانده است. در این مقاله ، ما بررسی خواهیم کرد که چه جنبه های هاستینگ می تواند بر توانایی وب سایت شما در رتبه بندی و نحوه اهمیت آنها تاثیر دارد.

4 راه انتخاب هاست و تاثیر آن بر رتبه بندی گوگل

سرور ایران , خرید سرور , سرور مجازی ایران

  1. سرعت بارگذاری سایت

سرعت سایت برای موتورهای جستجو بسیار مهم است زیرا باعث بهبود تجربه مشتری می شود. وب سایت هایی بارگذاری کندی دارند دارای Bounce Rate بسیار بالایی خواهند بود چون بازدید کنندگان مایل نیستند منتظر بارگذاری طولانی سایت بمانند. به همین دلیل ، هرچه یک سایت کندتر باشد ، در نتایج گوگل کمتر ظاهر می شود. بنابراین بارگذاری سایت باید به سرعت در دستگاه های تلفن همراه و رایانه های شخصی انجام شود.

زمان بارگذاری وب سایت یک ویژگی مهم میزبانی وب برای Google است. در حالی که چندین کار وجود دارد که می توانید برای سرعت بخشیدن به وب سایت خود انجام دهید ، از جمله بهینه سازی تصویر ، فشرده سازی ، کوتاه سازی کدها ، ذخیره سازی و استفاده از شبکه های تحویل محتوا ، در نهایت ، عملکرد سرور شما بسیار مهم است.

Google هنگام داوری عملکرد شما ، به چندین بازه زمانی توجه می کند ، مانند زمان لازم برای شروع بارگذاری محتوا در یک مرورگر ، چقدر سریع صفحه تعاملی می شود و چه مدت طول می کشد تا سرور شما برای عملی که توسط کاربر انجام می شود پاسخ دهد ، به عنوان مثال ، با کلیک روی پیوند اگر سرور شما خیلی آهسته با هر یک از این معیارها عمل کند ، بر رتبه صفحه شما تأثیر خواهد گذاشت.

انتخاب یک هاست وب که از سرور های با کارایی بالا استفاده می کند ، مانند آن هایی که دارای درایو های SSD و پردازنده های Intel Xeon هستند ، می توانند عملکرد را به طرز چشمگیری افزایش دهند. بنابراین ، می توانید به یک راه حل قدرتمند تر ، مانند سرور ابری یا سرور اختصاصی نیز ارتقا دهید.

  1. آپتایم سرور

هنگامی که Google دوست ندارد کاربران را به سمت سایت هایی با بارگیری کند وب سایت هدایت کند ، شاید از ارسال آنها به سایت هایی که اکثرا آفلاین هستند نیز کمتر خوشحال شود. اگر در صفحه جستجوی موتوری پیوندهایی به سایت هایی که آنلاین نیستند نگه داشته شوند ، مردم از موتور جستجوی جایگزین استفاده می کنند. بنابراین ، گوگل میزان زمانی را که وب سایت ها بصورت آنلاین هستند نظارت می کند و از این به عنوان بخشی از الگوریتم رتبه بندی خود استفاده می کند.

دلایل زیادی وجود دارد که سایت شما می تواند آفلاین شود. برخی از این موارد مربوط به کارهایی است که شما در سایت خود انجام می دهید ، مانند قرار دادن آن در حالت نگهداری یا خراب شدن آن به دلیل نصب نرم افزارهای ناسازگار یا ایجاد خطاهای کد نویسی. دلایل دیگر می تواند به دلیل میزبانی وب شما باشد ، مانند زمانی که سرور مجازی شما نیاز دارد سیستم عامل لایسنس شود و به روز رسانی کند.

با وجود پلن های متنوع میزبانی، میزان زمانی که وب سایت شما آفلاین می شود برای Google قابل قبول نیست. به عنوان مثال ، اگر سخت افزار منسوخ شده ، میزبانی غیرقابل اعتماد باشد ویا در حال خراب شدن باشد یا منابع کمی برای حساب میزبانی در دسترس باشد که سرور به راحتی نتواند از پس میزبانی ترافیک زیاد بر بیاید. در این موارد ، این دان تایمی سرور مجازی یا هاست در رتبه بندی سایت تاثیر می گذارد.

  1. موقعیت سرور

باید داده ها از A به B منتقل شود و هرچه مسافت بیشتر باشد زمان بارگیری طولانی تر می شود. این باعث افزایش تاخیر می شود و باعث می شود سرور شما نسبت به درخواست های مرورگر کاربر کندتر عمل کند و به این ترتیب سرعت سایت را کاهش می دهد.

در حالی که می توان با استفاده از یک شبکه تحویل محتوا (CDN) سرعت بارگذاری جهانی را سرعت بخشید ، این روش تنها برای داده های وب سایت استاتیک ، یعنی محتوای وب سایت که یکسان و ثابت است کار می کند. برای وب سایت هایی که داده های پویا زیادی دارند ، یعنی صفحات تغییر یافته برای کاربران خاص یا نمایش مواردی ، مانند نتایج جستجوی محصول ، هرچه سرور به مرورگر نزدیک تر باشد ، عملکرد بهتر خواهد بود.

بنابراین ، در حالت ایده آل ، به سروری نیاز دارید که از لحاظ جغرافیایی نزدیک به جایی باشد که بیشتر ترافیک شما از آن بدست می آید. اگر یک شرکت مستقر در انگلیس هستید ، منطقی است که وب سایت خود را در سرورهای یک دیتاسنتر در بریتانیا میزبانی کنید. برخی از شرکت های هاستینگ ، داده های خود را در سراسر کره خاکی ذخیره می کنند که بخش اعظم آن در دیتاسنتر های بزرگ ایالات متحده است. حتی اگر شرکت مستقر در انگلیس باشد ، سرورهای آن ممکن است در هر نقطه ای باشند.

  1. گواهینامه SSL

نماد قفل سبز رنگ نمایش داده شده در کنار آدرس در مرورگرها نشانگر روشنی از اهمیت امنیت برای Google است. آخرین موردی که گوگل در نظر گرفته، هدایت نکردن کاربران به سایت هایی می باشد که به دلیل ارتباط ناامن بین مرورگر و وب سایت ممکن است داده های مالی و بانکی آنها در معرض خطر رهگیری قرار گیرند.

امروزه امنیت این اتصال برای عملکرد خوب در نتایج موتور جستجو بسیار مهم است. تنها راه برای بدست آوردن نماد قفل سبز نصب یک گواهینامه SSL است که داده های ارسالی بین مرورگر و سرور را رمزگذاری می کند. این موارد معمولا از طریق شرکت هاستینگ شما قابل ارائه می باشند.

شاید کمتر شناخته شده باشد که SSL معتبر Domain Validated SSL اکنون می تواند به طور رایگان از مرجع صدور گواهینامه رمزگذاری شود. با این وجود بسیاری از میزبان های وب مانع این امر می شوند و مشتریان را وادار می كنند كه SSL های متناوب را بخرند و سالانه هزینه استفاده آنها را بپردازند.

نتیجه

گوگل در تلاش برای ارائه خدمات بهتر به کاربران خود ، وب سایت ها را به سمت بالا بردن استاندارد های خود سوق می دهد. از منظر میزبانی وب ، این بدان معناست که سایتی رتبه خوب دارد که به سرعت در همه دستگاه ها بارگذاری شود ، دارای حداقل تاخیر باشد ، با آپتایم 99.9٪ و با نماد اطمینان قابل اعتماد است و ارتباطات رمزگذاری شده و ایمن را فراهم می کند. وب سایت هایی که این موارد در آن وجود دارند ، در صفحات جستجو گوگل جایگاه بهتری پیدا می کنند.

https://www.novinhost.org/blog/983-4-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%D8%A2%D9%86-%D8%A8%D8%B1-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C.html

8 موردی که باید در پلن های هاستینگ ایمیل بگردید

برای ارتباطات تجاری ، اولین انتخاب شما برای برقراری ارتباط ، ایمیل است. سریع ، آسان و برخلاف برنامه های پیام رسانی ، همه افراد قطعا آن را دارند. با هاستینگ ایمیل می توانید ایمیل ها را به صورت داخلی و خارجی ارسال کنید ، اسناد را پیوست کرده یا پیوندهای مورد نیاز را ارسال کنید و از آن برای هر نوع اهدافی استفاده کنید. برای یک تجارت ، آدرس ایمیل از دامنه خود ضروری است. با این حال ، خدمات ایمیل زیادی وجود دارد که می توانید استفاده کنید اما همه آن ها یکسان نیستند. در این مقاله ، توضیح مختصری درباره یافتن ارائه دهنده مناسب هاستینگ ایمیل برای تجارت شخصیتون و مواردی را که باید به دنبال آنها باشید خواهیم داد. با ما همراه باشید!

8 موردی که باید در پلن های هاستینگ ایمیل بگردید

سرور مجازی ایران , سرور اختصاصی , سرور مجازی

  1. امنیت

از آنجا که تقریبا همه افراد آدرس ایمیل دارند ، ایمیل به ابزاری محبوب برای مجرمان سایبری تبدیل شده است. گذشته از حجم عظیمی اسپم که می تواند صندوق ورودی شما را پر کند و ساعت کار کارمندان شما را هدر دهد ، از ایمیل برای جعل ، فیشینگ ، پخش بدافزار و باج گیری رایانه ها استفاده می شود. برای مشاغل نه تنها تهدیدی که از دریافت ، باز شدن و اقدامات موجود در ایمیل ها ایجاد می شود ، که باعث انتقال ناآگاهانه بدافزارها به گیرندگان از جمله مشتریان وجود دارد. علاوه بر این ، برخی از مجرمان سایبری ممکن است ایمیل های جعلی به نام شرکت شما ارسال کنند تا از مشتریان شما کلاهبرداری کنند.

همه این تهدیدات می تواند عواقب مخربی برای کسب و کار شما و شهرت کمپانی شما به همراه داشته باشد. به همین دلیل به راه حل هایی نیاز دارید که خطرات امنیتی را به حداقل برساند. این موارد شامل ابزارهای اسکن و فیلتر کردن ایمیل است که هرزنامه ، فیشینگ و بدافزار را ردیابی می کند و از ورود آن ها به صندوق ورودی شما و از ارسال ایمیل های آلوده ناخواسته جلوگیری می کند. همچنین ، به دنبال گواهی نامه های امضای ایمیل باشید که هم مشروعیت ایمیل های خروجی شما را برای مشتریان تأیید کند و هم محتویات آن از جمله پیوست ها را با رمزگذاری تضمین کند. همچنین باید به دنبال سرویس های پشتیبان ایمیل باشید تا اطمینان حاصل شود که ارتباطات شما هرگز از بین نمی روند و می توانند به راحتی ترمیم شوند.

  1. قابلیت اطمینان

ارسال و دریافت ارتباطات به موقع برای شرکت ها بسیار حیاتی است. وقتی تماس تلفنی شما اینگونه به پایان رسید: "اکنون آن را برای شما ایمیل خواهم کرد" یا وب سایت شما به مشتریان می گوید "صندوق ورودی خود را بررسی کنید" ، بیشتر افراد در انتظار تحویل می نشینند. وقتی این اتفاق نیفتد ، منجر به ناامیدی و بعضی اوقات به ضرر تجارت می شود. شرکت ها نمی توانند ایمیل های خود را برای سرورهای غیرقابل اعتماد که اغلب با دان تایمی مواجه هستند ، هاستینگ کنند. حداقل ، باید به دنبال 99٪ آپ تایم تضمین شده باشید و در صورت لزوم ، ایمیل سازمانی را انتخاب کنید که 100٪ آپ تایم را ارائه دهد.

  1. قابلیت دسترسی

چه در حال ارسال و یا دریافت باشید ، دسترسی ایمیل باید آسان باشد. شما باید بتوانید به آن در دفتر یا در حال حرکت ، بر روی رایانه ها یا دستگاه های تلفن همراه و از طریق هر دو پورتال وب و همچنین از طریق ایمیل مشتری مانند Outlook دسترسی داشته باشید. شما همچنین باید گزینه استفاده از دسترسی های Pop3 و IMAP را داشته باشید. علاوه بر این ، ایمیل شما باید همگام سازی شود تا همه چیز در همه دستگاه ها در دسترس باشد. اطمینان حاصل کنید که میزبانی وب شما میزان دسترسی به نیازهای تجاری شما را فراهم می کند به خصوص اگر شما کارمندان ریموت (دورکاری) دارید که نیاز به ارسال و دریافت دور از دفتر شما دارند.

  1. بیشتر از فقط ایمیل

سرویس دهنده های ایمیل باید خیلی امکانات زیادی به شما علاوه بر ارسال و دریافت ایمیل ارائه دهند. آنها همچنین باید توانایی مدیریت لیست های تماس ، تقویم ها و وظایف ، اشتراک گذاری فایل ها به صورت ایمن و ادغام کامل با مشتریانی مانند Outlook ارائه دهند. این مجموعه با ارزش از ویژگی ها کار هارا برای شغل شما و کارکنان برای همکاری و مدیریت برنامه ها یا پروژه های خود را آسان می کند.

  1. فضای ذخیره کافی

خواه برای انطباق یا مرجع آینده باشد ، بسیاری از ایمیلهایی که ما دریافت می کنیم ، همراه با پیوستهای آنها ، در صندوق ورودی یا بایگانی ما نگهداری می شوند. با گذشت زمان ، میزان ذخیره مورد نیاز شما افزایش می یابد ، به خصوص اگر بطور منظم پیوست های بزرگی ارسال یا دریافت کنید.

بنابراین مهم است که ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که پلن های ایمیل را با ذخیره سازی به تدریج در حال افزایش ، ارائه دهد. این بدان معنی است که با افزایش نیاز به ذخیره سازی شما ، می توانید بدون نیاز به انتقال ایمیل خود به یک هاست جدید ، پلن قبلی خود را به پلن بالاتر ارتقا دهید.

  1. آدرس ایمیل کافی برای نیازهای شما

حتی شرکت های بسیار کوچک غالبا به چندین آدرس ایمیل نیاز دارند ، برخی برای افراد به طور شخصی، برخی برای بخش های مختلف سازمان (مانند بخش فروش) یا برخی دیگر برای اهداف خاص (مانند اطلاعات، یا خبرنامه). شما اغلب گزینه های مختلفی را از ارائه دهندگان ایمیل در دسترس خواهید یافت. به عنوان مثال در نوین هاست ، پلن های ما از یک آدرس ایمیل واحد تا آدرس های نامحدود متغیر هستند ، بنابراین با رشد شرکت شما ، می توانید در صورت مناسب بودن این پلن را ارتقا دهید. اطمینان حاصل کنید که میزبانی را انتخاب می کنید که پلن هایی را ارائه می دهد که آدرس کافی را برای نیازهای فعلی و آینده (پلن های انعطاف پذیری برای رشد سازمان شما) ارائه می دهند.

  1. مدیریت آسان

نکته دیگر سهولت در مدیریت خدمات ایمیل ، انجام کارهایی مانند اضافه کردن یا حذف آدرس های ایمیل یا پیکربندی تنظیمات حساب کاربری شما است. کیفیت کنترل پنل مورد استفاده برای این منظور مهم است. کنترل پنل هایی مانند cPanel و Plesk برای این منظور ایده آل هستند ، این امکان را برای شما فراهم می کنند که ایمیل خود را از همان رابط کاربری که وب سایت خود را اجرا می کنید مدیریت کنید و مجموعه ای از ابزار ها را برای بهبود سرویس ایمیل ارائه دهید. به عنوان مثال cPanel می تواند ایمیل را هنگام تحویل فشرده سازی کند و در به حداقل رساندن میزان ذخیره مورد نیاز شما کمک کند.

  1. پشتیبانی فنی 24/7

از آنجا که ایمیل سرویسی ضروری است ، بسیار مهم است که در صورت بروز هرگونه مشکلی یا نیاز به کمک ، پشتیبانی 24 ساعته در دسترس باشد. با دقت بررسی کنید که ارائه دهنده ایمیل شما پشتیبانی فنی ارائه می دهد ، نه فقط خدمات به مشتری ، به گونه ای که بتوانید اطمینان داشته باشید که یک متخصص می تواند به شما در آنجا کمک کند.

نتیجه

مشاغل برای ارائه خدمات خود به ایمیل متکی هستند. هاستینگ ایمیل ها تقریبا به صورت جهانی مورد استفاده قرار می گیرند ، آنها هم برای ارتباطات داخلی و هم خارجی ضروری هستند. انتخاب پلن مناسب هاستینگ ایمیل برای اطمینان از داشتن خدمات ایمن ، قابل اعتماد و کاملا برجسته که قابل دسترسی ، انعطاف پذیر و همراه مدیریت آسان باشد بسیار مهم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ایران و خارج ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و خارج ، هاست ابری و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 91070308 تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

https://www.novinhost.org/blog/982-8-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D9%84%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84.html

نکاتی برای مهاجرت آسانتر وب سایت

مهاجرت وب سایت از میزبانی به میزبان دیگر می تواند یک کار دلهره آور باشد و هنگامی که وب سایت شما بزرگ تر می شود و ترافیک آن افزایش می یابد ، مهاجرت به یک کار پیچیده تر تبدیل می شود. اگر وب سایت شما راهی برای درآمد زایی است ، شما باید این کار را با بیشترین دقت ، سرعت و یکپارچگی انجام دهید تا از اتلاف پول یا از دست دادن مشتری جلوگیری کنید.

هنگامی که در حال مهاجرت به وب سایت جدید خود هستید ، تمام هدف این است که از بهتر بودن نسخه قدیمی خود اطمینان حاصل کنید. ممکن است برای متناسب سازی بهتر نیاز های وب سایت، به CMS جدید یا هاستینگ جدید ارتقا دهید. برای اطمینان از این مورد ، در این مقاله به بررسی چهار نکته برای آسان تر شدن مهاجرت وب سایت پرداخته شده است. با ما همراه باشید!

نکاتی برای مهاجرت آسانتر وب سایت

سرور مجازی , خرید سرور , خرید سرور مجازی

  1. تهیه نسخه پشتیبان

قبل از مهاجرت به وب سایت جدید ، مطمئن شوید که از وب سایت قدیمی / فعلی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. در صورت گم شدن قطعه کد یا هرچیزی حین حرکت ، خوب است مطمئن باشید که از تمام پرونده های سایت نسخه پشتیبان تهیه شده است. انجام این کار طولی نمی کشد و می تواند به حل هر مشکلی که ممکن است در طول مسیر رخ دهد ، کمک کند! حتی اگر مهاجرت تعداد زیادی سایت را انجام داده اید ، همیشه تهیه پشتیبان آماده حرکتی هوشمندانه است.

  1. تغییر مسیر ( ریدایرکت )

ایجاد یک وب سایت جدید ، به این معنی نیست که وب سایت قدیمی را فراموش کنید. همانطور که در حال ساخت سایت جدید خود هستید ، احتمالا در گذشته تعداد پیوند هایی به سایت قدیمی ایجاد کرده اید. از ابزار های Moz مانندOpen Site Explorer استفاده کنید تا به شما کمک کند که لینک های خارجی به سایت و لینک قدیمی را پیدا کنید.

پیدا کردن این امر ضروری است زیرا می خواهید صفحات سایت قدیمی خود را به صفحات سایت جدید خود هدایت کنید. وقتی که تغییر مسیر های صفحات سایت جدید خود را انجام ندهید بازدید کنندگان سایتتان با صفحات 404 زیادی مواجه خواهند شد که این مورد اصلا مطلوب مشتریان نخواهد بود. تغییر مسیر های دائمی را از سایت قدیمی به سایت جدید ایجاد کنید ، به طوری که هر کسی که روی پیوند قدیمی کلیک کند به سمت مکان صحیح هدایت می شود.

  1. پیدا کردن سیستم مدیریت محتوا جدید

هنگامی که شروع به جا به جایی وب سایت خود می کنید ، ممکن است به سمت CMS جدید ( سیستم مدیریت محتوا ) بروید. در این صورت ، از قبل CMS جدید را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از روز اول مرتکب خطایی نمی شوید. بهترین اقدامات این است که جایی که می توانید صفحات و محصولات خود را ویرایش کنید ، چگونه عکس اضافه کنید و هر اقدامی که باید برای تغییر یا اضافه کردن قیمت ها انجام دهید. CMS قدیمی ای که انتخاب کردید ممکن است مراحل مختلفی داشته باشد که به آن عادت کرده اید ، بنابراین قبل از مهاجرت به وب سایت جدید اطمینان حاصل کنید که به CMS جدید کاملا آگاه هستید.

  1. دوباره تست کنید ، تست کنید و تست کنید

شما نمی توانید سایت جدید خود را به اندازه کافی تست کنید. در حالی که پست ها را تغییر می دهید ، تصاویر را تغییر می دهید و محتوای دیگر را تغییر می دهید ، احتمالا چند عنصر به وجود بیایند که از ابتدا به درستی کار نکنند . شما می خواهید مطمئن شوید که در اولین آزمایش همه چیز صحیح بارگیری می شود ، بدون اینکه مشتریان مجبور باشند بیش از 2 ثانیه منتظر بمانند تا یک صفحه به طور کامل بارگیری شود. اطمینان حاصل کنید که کد های CSS یا JavaScript مسدود نشده باشند.

بیش از یک عضو تیم شما باید این آزمون را انجام دهد. چند مورد که باید به دقت بررسی کنید:

همه پیوند ها دقیق هستند و به مکان صحیح می روند. شما هیچ پیوند شکسته نمی خواهید ، زیرا این امر باعث کاهش رتبه SEO شما و نا امید شدن بازدید کنندگان سایت می شود.

تمام برچسب های عنوان و توضیحات متا به روز شوند. این نوع عناصر متا در سایت جدید شما ممکن است ناچیز به نظر برسند ، اما تأثیر بسزایی در سئو خواهند داشت. اگر همه این اطلاعات در ابتدا منتقل نشده باشند ، ممکن است به معنای از دست دادن رتبه بندی SEO باشد.

تمام فرم های تماس به روز شده باشند. در نهایت ، شما می خواهید وب سایت شما منجر به درآمد بیشتر وب سایت شود. اگر فرم های تماس شما به درستی کار نمی کنند ، ممکن است درآمد خود را از دست بدهید.

اطمینان حاصل کنید که تصاویر و مطالب شما به صورت دقیق به تصویر کشیده شده است. اکنون زمان نوشتن مجدد مطالب شما رسیده است. داده های خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید کدام محتوا محبوب ترین بوده است. به صفحات 20 تا 50 نگاه کنید که بیشترین بازدید کنندگان را به خود جلب می کند و صفحات 20 تا 50 که دارای حداقل بازدید کنندگان هستند. این به شما کمک می کند تا تعیین کنید که در گذشته چه کار کرده اید و در کجا می توانید پیشرفت کنید. همچنین باید به صفحاتی توجه کنید که بالا ترین میزان گزاف گویی را داشته اند زیرا این گزینه می تواند به شما نشان دهد که محتوای بدی داشته اید یا ممکن است نیاز به بازسازی صفحه داشته باشید.

قالب بندی موضوعات می تواند بزرگ ترین مشکل مهاجرت وب سایت باشد. وقت بگذارید تا اطمینان حاصل كنید كه مهاجرت خود را به درستی انجام داده اید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ایران و خارج ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و خارج ، هاست ابری و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 91070308 تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

https://www.novinhost.org/blog/981-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.html

دلایلی که در کسب و کار باید لینوکس را انتخاب کنید

سیستم عامل (OS) برنامه ای است که منابع سخت افزاری و نرم افزاری سرور شما را مدیریت می کند و خدماتی را که سایر برنامه های کاربردی نیاز دارند اجرا می کند. بدون آن، سرور شما قادر به انجام کار نخواهد بود. در این پست، ما به سیستم عامل لینوکس نگاه می کنیم و توضیح می دهیم که چرا یکی از بهترین انتخاب ها برای کسب و کارها است. با ما همراه باشید!

دلایلی که در کسب و کار باید لینوکس را انتخاب کنید

سرور مجازی , سرور مجازی ایران , سرور ایران

1. لینوکس : سیستم عامل متن باز

یکی از بزرگترین مزایای لینوکس این است که منبع باز است. بر خلاف ویندوز، آن را توسط یک شرکت واحد توسعه داده نشده است، بلکه توسط طیف گسترده ای از مشارکت کنندگان. همانطور که توسط هر کسب و کار فردی متعلق به آن نیست، توسعه دهندگان قادر به انجام آن هستند و بهبود و اصلاح آن را انجام می دهند. در نتیجه، لینوکس در طول عمر خود، نوآوری های جدیدی را تجربه کرده است، در حالی که توسعه دهندگان به دنبال حل مسائل و ایجاد پیشرفت هایی هستند که قابلیت های خود را گسترش داده اند. این باعث شده است که یکی از بهترین راه حل های موجود در سیستم عامل باشد.

یکی از عواقب ناشی از منبع باز بودن لینوکس این است که با گذشت زمان نسخه های مختلف تولید شده اند. به عنوان توزیع شناخته می شود، هر یک از آنها هسته لینوکس را می گیرد و سیستم خود را در اطراف آن ایجاد می کند، هر کدام با عملکردها و توانایی های متفاوت. این انتخاب کاربران بیشتری را هنگام انتخاب سیستم عامل لینوکس خود انتخاب می کند. برخی از شناخته شده آن عبارتند از: اوبونتو، فدورا و CentOS.

2. استفاده رایگان است

یکی دیگر از مهمترین مزیت های استفاده از منبع آزاد بودن این است که لینوکس برای استفاده آزاد است. به عنوان یک شرکت صاحب این نرم افزار نیست، شما نمی توانید یک هزینه مجوز را بپردازید. این اخبار درخشان برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است که باید با بودجه خود مراقب باشند. این یکی از دلایلی است که میزبانی لینوکس ارزانتر از میزبانی ویندوز می باشد: اگر از ویندوز استفاده می کنید، هزینه مجوز در هزینه های میزبانی وب شما افزوده می شود.

3. برای توسعه دهندگان مناسب است

به عنوان یک برنامه منبع باز، لینوکس طراحی شده است که با آن بازی کند. این بدان معنی است که شرکت هایی با شرایط خاص می توانند به توسعه دهندگان خود بپردازند تا اصلاحات کسب و کار را انجام دهند که می توانند در محیط آزمایش های مبتنی بر ابر محاکمه شوند. این فوق العاده مفید است اگر شما در حال توسعه یک برنامه جدید و یا اگر شما یک برنامه موجود است که به طور کامل با توزیع لینوکس شما سازگار نیست. تنها پیش فرض این است که هر نسخه بهبود یافته ای که از فرایند توسعه خارج می شود نیز باید منبع باز باشد و برای دیگران استفاده شود.

4. یک سیستم عامل کاملا امن

در حالی که هیچ قطعه ای از نرم افزار در حال حاضر غیر قابل مقاومت در برابر حملات سایبری است، لینوکس ثابت کرده است که خود را بسیار انعطاف پذیر است. باز هم، این به خاطر بخشی از منابع منبع باز آن است. با بسیاری از توسعه دهندگان که در سراسر دنیا کار می کنند، هر سوراخ امنیتی دچار خراشیدگی می شود و با انتشار سریع تکه های امنیتی بسیار سریع عمل می کند. مزیت دیگر این است که لینوکس برای مجرمان سایبری بسیار کم اهمیت است. اگر چه در وب سرورها به طور گسترده ای استفاده می شود، اما در فرم های دیگر محاسبات زیاد نیست. کامپیوترهای خانگی بسیار بیشتری برای هک شدن وجود دارد و اکثریت قریب به اتفاق آنها از ویندوز و سیستم عامل مک استفاده می کنند. این باعث می شود که آنها بسیار شگفت انگیز برای هکرها - به خصوص به عنوان کامپیوتر و لپ تاپ ها به طور کلی کمتر امن از سرورهای مجازی.

5. یک سیستم عامل سریع

به عنوان یک کسب و کار، می خواهید سرور مجازی خود را به عنوان سریع ترین زمان ممکن انجام دهید، چه این برای ارائه زمان بارگذاری سریع وب سایت سریع و یا برای اجرای تجزیه و تحلیل داده های بزرگ است. اگر چه در هنگام سرعت بخشیدن به عوامل زیادی وجود دارد، انتخاب سیستم عامل شما بخشی از آن است. هرکسی که دارای رایانه شخصی ویندوز است، متوجه خواهد شد که در طول زمان می تواند نفخ و کند باشد. همیشه یک فرآیند پس زمینه وجود دارد که منابع را در اختیار شما قرار می دهد و به طور منظم نیاز به درایو و رجیستری را Defrag کنید. چه چیزی باعث می شود لینوکس سریع تر است که آن را از درایو NTFS خود را فرمت نمی کند و همچنین رجیستری ندارد. بنابراین، دو چیز از آنچه که برای کاهش سرعت ویندوز مشهور است، به طور کامل در لينوكس وجود ندارد.

6. گزینه های برنامه خود را در نظر بگیرید

هنگام مقایسه لینوکس با ویندوز، شما همچنین باید بیش از سیستم عامل خود و اکوسیستم نرم افزار گسترده تر فکر کنید. اگر شما به یک سیستم خاص انتخاب می کنید، ممکن است در انواع نرم افزاری که می توانید استفاده کنید محدود شود. درست همانطور که یک تلفن آندروید نمیتواند برنامه iOS را اجرا کند (و بالعکس)، برنامههای خاصی وجود دارند که فقط میتوانند روی یک سرور مجازی ویندوز یا لینوکس اجرا شوند - این حتی شامل انتخاب شما از برنامه کنترل پنل است. برای مثال، اگر شما یک طرفدار بزرگ از cPanel هستید، ناامید خواهید شد که بدانید سازگار با سرورهای ویندوز نیست. هنگام انتخاب خود، باید توجه داشته باشید که ماهیت منبع باز لینوکس منجر به توسعه بسیاری از برنامه های کاربردی منبع باز می شود که می تواند بر روی آن اجرا شود. این نیز برای استفاده رایگان است.

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ابری و سرور مجازی ایران ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 66015891 تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

https://www.novinhost.org/blog/713-%D8%AF%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%84%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D9%84%DB%8C%D9%86%D9%88%DA%A9%D8%B3-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.html

سوالاتی که قبل از خرید سرور اختصاصی باید بپرسید

قبل از انتقال اطلاعات به سرور اختصاصی ، خیلی مهم است که تصمیم خود را با دقت بگیرید. نه تنها نیازهای فعلی وب سایت خود را باید در نظر بگیرید بلکه سعی کنید نیازهای آینده را نیز پیش بینی کنید. با این کار می توانید میزان خرابی ، مشکلات شبکه یا سایر مشکلات سرور را که ممکن است در طول راه با آن روبرو شوید ، کاهش دهید. قبل از خرید سرور اختصاصی ، این شش سوال را از خود بپرسید تا مشخص شود که این گزینه انتخاب درستی برای شماست یا نه. با ما همراه باشید!

سوالاتی که قبل از خرید سرور اختصاصی باید بپرسید

سرور مجازی , سرور مجازی ایران , سرور اختصاصی

  1. سرور اختصاصی را برای چه کاری نیاز دارید؟

این اساسی ترین سؤالی است که ابتدا باید در نظر بگیرید. یک سرور اختصاصی به این معنی است که شما می توانید کل منابع سرور را در اختیار داشته باشید. شما زمان بارگذاری سریعتر ، امنیت بهتر ، تقریبا بدون دان - تایمی (DownTime) و یک تجربه کاملا سفارشی را تجربه خواهید کرد. به عنوان مثال ، اگر برای وب سایت خود به یک سیستم عامل خاص نیاز دارید، ممکن است میزبانی در سرور اختصاصی برای شما مناسب باشد.

البته ، شما برای این همه ویژگی اضافی منابع بیشتری بدست می آورید ، به همین دلیل یافتن میزبانی سرور اختصاصی ارزان قیمت دشوارتر است.

  1. الزامات پهنای باند سایت شما چیست؟

سایت های بزرگ که از منابع زیادی استفاده می کنند، پهنای باند بیشتری نیاز دارند. اگر فایل های چندرسانه ای زیادی ارسال می کنید ، به احتمال زیاد به پهنای باند بیشتری نسبت به یک وب سایت ساده و استاتیک نیاز دارید. برای کسانی که قصد دارند از سرور اختصاصی خود برای ذخیره سازی یا برنامه های مهم برای ماموریت استفاده کنند ، احتمالا پهنای باند بیشتری نیز لازم است. قبل از اینکه به یک سرور اختصاصی مجهز شوید ، به نیازهای خود آشنایی پیدا کنید.

  1. نگرانی های امنیتی شما چیست؟

دلیل اینکه میزبانی سرور اختصاصی اغلب بهترین روش در نظر گرفته می شود با توجه به اقدامات امنیتی بالا است. برای سایت هایی که داده های خصوصی یا حساسی دارند ، سرور اختصاصی گزینه بهتری است. برای سرور اختصاصی خود می توانید شبکه خصوصی مجازی (VPN) مخصوص خودتون رو داشته باشید تا محافظت در برابر حملات DDoS و فایروال ها را تنظیم کنید.

  1. میزبانی مدیریت شده یا بدون مدیریت؟ چقدر کمک نیاز خواهید داشت؟

می توانید میزبانی بین دو پلن سرورهای اختصاصی مدیریت شده و مدیریت نشده را انتخاب کنید. پلن مدیریت نشده به معنای آن است که شما با تمام جنبه های سرور، از به روزرسانی های امنیتی گرفته تا نگهداری کلی، سر و کار خواهید داشت. اگر در حال حاضر یک تیم IT در اختیار دارید که مهارت های فنی دارد ، پلن مدیریت نشده ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. در غیر این صورت می توانید کارهای مدیریت سرور خود را به تیم فنی نوین هاست بسپارید و از خدمات پلن مدیریت شده ما بهره مند شوید.

برخی از مشتریان حتی اگر مهارت فنی مدیریت سرور را داشته باشند ، ممکن است وقت و یا منابع لازم برای انجام این کار را نداشته باشند. به همین دلیل انتخاب پلن سرور مدیریت شده برای بسیاری از افراد انتخاب محبوب است. اینکار فشار کارمندان را از بین می برد و به آنها اجازه می دهد تا روی کارهای دیگر در وب سایت تمرکز کنند.

اگر پلن میزبانی سرور اختصاصی مدیریت شده ای را انتخاب می کنید ، ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که پشتیبانی 24/7/365 24 ساعته 7 روز هفته را داشته باشد. با سرور اختصاصی ، منابع سرور خود را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذارید ، اما اگر سرور شما به دلایلی از کار بیفتد، دیگر نسخه پشتیبان نخواهید داشت. در این صورت ، اطمینان حاصل کنید که هر گونه مشکل بلافاصله رفع می گردد و دان - تایمی سرور شما به زودی برطرف شود.

  1. زیرساخت ارائه دهنده چقدر کارآمد است؟

همانطور که اشاره کردیم ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که اگر اشتباهی در سرور رخ ندهد ، مشکل تا حد ممکن به حداقل می رسد. به عنوان مثال ، در صورت قطع برق ، سرور شما دان می شود؟ بنابراین ، ارائه دهنده ای که سرور شما را در خود میزبانی می کند، از اقدامات احتمالی خود برای اطمینان از محافظت در برابر قطع برق استفاده می کند. گویی آنها دارای منبع تغذیه ای بی وقفه (UPS) ، ژنراتور برق و سوئیچ های انتقال خودکار (ATS) هستند.

می توانید از ارائه دهنده سرور اختصاصی خود در مورد تاریخچه زمان بروز قطعی و آنچه در ماه های گذشته اتفاق افتاده، بپرسید. شما هرگز نمی خواهید داده های خود را با ارائه دهنده هاستینگ که دارای تجهیزات برق غیرقابل اطمینان است ، میزبانی کنید.

  1. بودجه شما چقدر است؟

نکته مهم دیگر محدودیت های مالی شماست. از آنجا که شما کل منابع سرور را به سمت وب سایت خود هدایت می کنید ، بدین معنی است که بسیار گرانتر از سایر انواع پلن های هاستینگ است. یافتن میزبانی اختصاصی ارزان امکان پذیر است ، اما قبل از خرید یک پلن بلند مدت ، اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده هاستینگ خود را کاملا بیابید. سرور اختصاصی شما تمام داده های حساس و وب سایت شما را در خود جای می دهد ، بنابراین باید یک ارائه دهنده هاستینگ که قابل اعتماد و مطمئن باشد و همچنین با توجه به بودجه شما تخفیفی را قائل شود را پیدا کنید.

نحوه خرید بهترین سرور اختصاصی

قبل از تصمیم گیری نهایی، بررسی های مربوط به مشتریان گذشته را بخوانید تا ببینید که آنها در مورد خدمات چه می گویند. همچنین می توانید به پشتیبانی مشتری توجه کنید تا ببینید که چقدر آگاهانه و پاسخگو به سؤال شما هستند. به یاد داشته باشید که نیازهای آینده خود را نیز مورد توجه قرار دهید. ارتقا پلن به سرور اختصاصی خرید بزرگی است ، بنابراین وقت خود را برای تحقیق اختصاص دهید تا اطمینان حاصل کنید که شما بهترین پلن میزبانی اختصاصی را برای خود انتخاب می کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ایران و خارج ، خرید سرور مجازی در لوکیشن های مختلف، هاست وردپرس و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 91070308 تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سربلند باشید.

https://www.novinhost.org/blog/979-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C.html

12345678910
last