در پلن های هاست وردپرس به دنبال چه مواردی باشیم

دوشنبه 27 مرداد 1399
13:59
نوین هاست

دانستن اینکه در پلن های هاست وردپرس باید به دنبال چه چیزی باشید می تواند به صاحبان سایت کمک کند تا در مورد انتخاب ارائه دهنده تصمیم گیری آگاهانه بگیرند ، انتخابی که می تواند تاثیر طولانی مدت در موفقیت وب سایت داشته باشد. در این پست ، ما در مورد ویژگی های اساسی مورد نیاز برای جستجوی هاست وردپرس بحث می کنیم. با ما همراه باشید!

در پلن های هاست وردپرس به دنبال چه مواردی باشیم

هاست ایران , هاست خارج , هاست

سرورهای بهینه شده وردپرس

تفاوت اصلی بین پلن میزبانی استاندارد و میزبانی اختصاصی وردپرس در سرور است. تنها با میزبانی وب سایت های وردپرس در سرور ، ارائه دهنده خدمات می تواند آن را پیکربندی کند تا عملکرد پلتفرم وردپرس را تقویت کند. این پیکربندی شامل بهینه سازی سرور مجازی با ویژگی هایی مانند NGINX cache ، PHP7 + OPcache و HTTP2 می شود. موتور حافظه پنهان NGINX پرونده های وب سایت هایی را که اغلب درخواست می شود ، به مرورگرهای کاربران در میلی ثانیه ارائه می دهد ، PHP7 همراه با OPcache باعث افزایش کارایی می شوند و آخرین پروتکل HTTP / 2 باعث افزایش پاسخگویی وب سایت می شود.

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید به دنبال آن باشید ، مدیریت پایگاه داده MySQL است که در صورت تهیه توسط MariaDB ، سرور را قادر می سازد تا برای بارهای سنگین خواندنی که در وردپرس رخ می دهد ، بهینه سازی شود. کاربران همچنین باید به ابزارهایی مانند PHPMyAdmin دسترسی داشته باشند که امکان مدیریت آسان تر پایگاه داده های MySQL را فراهم می کنند.

در حالی که PHP 7 در حال حاضر بهترین عملکرد را دارد ، برخی از سایت های وردپرس برای حفظ سازگاری با نسخه های قدیمی وردپرس ، افزونه ها یا مضامین نیاز به استفاده از نسخه های قدیمی تر PHP دارند. سرور باید برای تهیه این سایت ها پیکربندی شده باشد و پلن میزبانی باید به شما این امکان را دهد که نسخه های مختلف PHP را انتخاب کنید. علاوه بر این ، کاربران همچنین باید به دنبال حافظه SSD باشند ، که در مقایسه با درایوهای HDD ، سرعت خواندن و نوشتن بسیار بیشتر را ارائه می دهد.

امنیت پیشرفته

محبوبیت وردپرس که در ایجاد 35٪ وب سایت های جهان استفاده می شود ، آن را به یک هدف برای مجرمان سایبری تبدیل می کند. هاستینگ خوب این را می داند و اطمینان خواهد داد که هاست وردپرس شما با امنیت درجه اول همراه است. این شامل فایروال برای وردپرس خواهد بود که حملات هکرها و ربات ها را دفع می کند.

پیشرفته ترین ارائه دهندگان خدمات ابزارهای امنیتی وردپرس را در دسترس هر دستگاه ارائه می دهند که به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از ویژگی های امنیتی را از هر کجا و هر زمان مدیریت کنید. این مجموعه ابزارها ، وب سایت شما را برای مسائل امنیتی اسکن می کنند ، به شما اطلاع می دهند که آیا بهترین روش را دنبال می کنید یا نه و در صورت نیاز به روز رسانی هارا انجام دهد ویا به شما هشدار می دهد.

به دنبال یک راه حل میزبانی باشید که گواهینامه های SSL رایگان را برای رمزگذاری داده های ارسال شده بین سرور و مرورگر کاربر فراهم کرده و تضمین کند که نماد قفل امن در کنار آدرس وب شما در مرورگرها نمایش داده می شود. در آخر ، برای محافظت در برابر از بین رفتن داده ها ، میزبانی را انتخاب کنید که پشتیبان گیری روزانه یا هفتگی را انجام دهد تا داده های شما به راحتی بازیابی شوند.

سهولت استفاده از ویژگی ها

سهولت استفاده با یک کنترل پنل کاربر پسند شروع می شود. در حالت ایده آل ، باید ابزاری کاملا برجسته باشد که در همه دستگاه ها قابل دسترسی است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا وب سایت های خود را در هر کجا که هستید مدیریت کنید. با این کار شما باید بتوانید چندین سایت را نصب و مدیریت کنید و نصب آن نیز باید آسان باشد ، با استفاده از یک نصب کننده یک کلیک که می تواند همه کارها را در کمتر از 30 ثانیه انجام دهد. همچنین ، به دنبال یک مدیر افزونه و تم باشید که به شما امکان می دهد مضامین و افزونه ها را مستقیما از درون کنترل پنل نصب کنید.

کاربران باید بتوانند به راحتی طیف گسترده ای از کارهای دیگر را از طریق صفحه کنترل انجام دهند. این موارد شامل فعال کردن خودکار پیکربندی برای هسته وردپرس است. ایجاد محیط های توسعه برای آزمایش مواردی مانند افزونه های جدید قبل از پخش زنده است. سایت های کلونینگ برای استفاده در توسعه ، مرحله بندی و همگام سازی این محصولات با تولید. برای جلوگیری از ایجاد مشکلات اساسی در توسعه ، باید به دنبال ویژگی هایی نیز باشید که امکان ایجاد عکس های فوری را برای شما فراهم می کند تا تغییراتی در برنامه ریزی نداشته باشد ، قرار دادن سایت با یک کلیک و ایجاد حالت اشکال زدایی برای اشکال زدایی کد. یکی دیگر از ویژگی های مفید برای جستجوی آن ، امکان ایجاد ، برنامه ریزی و اتوماسیون وظایف با استفاده از یک مدیر داخلی است.

خدمات و پشتیبانی

اول و مهمتر از همه ، باید انتظار داشته باشید که میزبان وب شما 24/7 پشتیبانی فنی ارائه دهد. این بدان معنی است که ، هر زمان که مشکلی پیش آمد ، یک متخصص وردپرس برای مقابله با آن و کمک به شما در درست کردن امور در دسترس خواهد بود. همچنین باید به دنبال به روز بودن ، ظرفیت ذخیره سازی ، پهنای باند نامحدود یا بدون اندازه (انتقال داده) و تعداد وب سایت ها و صندوق های پستی باشید که می توانید در بسته خود ایجاد کنید. اگر از میزبان دیگری در حال مهاجرت هستید ، یافتن یک هاست وب که مدیریت مهاجرت داخلی را ارائه می دهد و سایت شما را به صورت رایگان مهاجرت می کند ، یک امتیاز بزرگ است.

نتیجه

WordPress یک CMS بی نظیر است و در هنگام میزبانی نیازهای خاص خود را دارد. یک پلن اختصاصی هاست وردپرس باید آن نیازها را برآورده کند و مدیریت سایت را آسان کند. امیدوارم اطلاعاتی که در این پست آورده شده به شما در انتخاب هاست وردپرس کمک کرده و مناسب شما باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ایران و خارج ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و خارج ، هاست ابری و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 91070308 تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

https://www.novinhost.org/blog/986-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D9%84%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84-%DA%86%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF.html


[ بازدید : 578 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]