سوالاتی که قبل از خرید سرور اختصاصی باید بپرسید

چهارشنبه 11 تير 1399
10:03
نوین هاست

قبل از انتقال اطلاعات به سرور اختصاصی ، خیلی مهم است که تصمیم خود را با دقت بگیرید. نه تنها نیازهای فعلی وب سایت خود را باید در نظر بگیرید بلکه سعی کنید نیازهای آینده را نیز پیش بینی کنید. با این کار می توانید میزان خرابی ، مشکلات شبکه یا سایر مشکلات سرور را که ممکن است در طول راه با آن روبرو شوید ، کاهش دهید. قبل از خرید سرور اختصاصی ، این شش سوال را از خود بپرسید تا مشخص شود که این گزینه انتخاب درستی برای شماست یا نه. با ما همراه باشید!

سوالاتی که قبل از خرید سرور اختصاصی باید بپرسید

سرور مجازی , سرور مجازی ایران , سرور اختصاصی

  1. سرور اختصاصی را برای چه کاری نیاز دارید؟

این اساسی ترین سؤالی است که ابتدا باید در نظر بگیرید. یک سرور اختصاصی به این معنی است که شما می توانید کل منابع سرور را در اختیار داشته باشید. شما زمان بارگذاری سریعتر ، امنیت بهتر ، تقریبا بدون دان - تایمی (DownTime) و یک تجربه کاملا سفارشی را تجربه خواهید کرد. به عنوان مثال ، اگر برای وب سایت خود به یک سیستم عامل خاص نیاز دارید، ممکن است میزبانی در سرور اختصاصی برای شما مناسب باشد.

البته ، شما برای این همه ویژگی اضافی منابع بیشتری بدست می آورید ، به همین دلیل یافتن میزبانی سرور اختصاصی ارزان قیمت دشوارتر است.

  1. الزامات پهنای باند سایت شما چیست؟

سایت های بزرگ که از منابع زیادی استفاده می کنند، پهنای باند بیشتری نیاز دارند. اگر فایل های چندرسانه ای زیادی ارسال می کنید ، به احتمال زیاد به پهنای باند بیشتری نسبت به یک وب سایت ساده و استاتیک نیاز دارید. برای کسانی که قصد دارند از سرور اختصاصی خود برای ذخیره سازی یا برنامه های مهم برای ماموریت استفاده کنند ، احتمالا پهنای باند بیشتری نیز لازم است. قبل از اینکه به یک سرور اختصاصی مجهز شوید ، به نیازهای خود آشنایی پیدا کنید.

  1. نگرانی های امنیتی شما چیست؟

دلیل اینکه میزبانی سرور اختصاصی اغلب بهترین روش در نظر گرفته می شود با توجه به اقدامات امنیتی بالا است. برای سایت هایی که داده های خصوصی یا حساسی دارند ، سرور اختصاصی گزینه بهتری است. برای سرور اختصاصی خود می توانید شبکه خصوصی مجازی (VPN) مخصوص خودتون رو داشته باشید تا محافظت در برابر حملات DDoS و فایروال ها را تنظیم کنید.

  1. میزبانی مدیریت شده یا بدون مدیریت؟ چقدر کمک نیاز خواهید داشت؟

می توانید میزبانی بین دو پلن سرورهای اختصاصی مدیریت شده و مدیریت نشده را انتخاب کنید. پلن مدیریت نشده به معنای آن است که شما با تمام جنبه های سرور، از به روزرسانی های امنیتی گرفته تا نگهداری کلی، سر و کار خواهید داشت. اگر در حال حاضر یک تیم IT در اختیار دارید که مهارت های فنی دارد ، پلن مدیریت نشده ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. در غیر این صورت می توانید کارهای مدیریت سرور خود را به تیم فنی نوین هاست بسپارید و از خدمات پلن مدیریت شده ما بهره مند شوید.

برخی از مشتریان حتی اگر مهارت فنی مدیریت سرور را داشته باشند ، ممکن است وقت و یا منابع لازم برای انجام این کار را نداشته باشند. به همین دلیل انتخاب پلن سرور مدیریت شده برای بسیاری از افراد انتخاب محبوب است. اینکار فشار کارمندان را از بین می برد و به آنها اجازه می دهد تا روی کارهای دیگر در وب سایت تمرکز کنند.

اگر پلن میزبانی سرور اختصاصی مدیریت شده ای را انتخاب می کنید ، ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که پشتیبانی 24/7/365 24 ساعته 7 روز هفته را داشته باشد. با سرور اختصاصی ، منابع سرور خود را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذارید ، اما اگر سرور شما به دلایلی از کار بیفتد، دیگر نسخه پشتیبان نخواهید داشت. در این صورت ، اطمینان حاصل کنید که هر گونه مشکل بلافاصله رفع می گردد و دان - تایمی سرور شما به زودی برطرف شود.

  1. زیرساخت ارائه دهنده چقدر کارآمد است؟

همانطور که اشاره کردیم ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که اگر اشتباهی در سرور رخ ندهد ، مشکل تا حد ممکن به حداقل می رسد. به عنوان مثال ، در صورت قطع برق ، سرور شما دان می شود؟ بنابراین ، ارائه دهنده ای که سرور شما را در خود میزبانی می کند، از اقدامات احتمالی خود برای اطمینان از محافظت در برابر قطع برق استفاده می کند. گویی آنها دارای منبع تغذیه ای بی وقفه (UPS) ، ژنراتور برق و سوئیچ های انتقال خودکار (ATS) هستند.

می توانید از ارائه دهنده سرور اختصاصی خود در مورد تاریخچه زمان بروز قطعی و آنچه در ماه های گذشته اتفاق افتاده، بپرسید. شما هرگز نمی خواهید داده های خود را با ارائه دهنده هاستینگ که دارای تجهیزات برق غیرقابل اطمینان است ، میزبانی کنید.

  1. بودجه شما چقدر است؟

نکته مهم دیگر محدودیت های مالی شماست. از آنجا که شما کل منابع سرور را به سمت وب سایت خود هدایت می کنید ، بدین معنی است که بسیار گرانتر از سایر انواع پلن های هاستینگ است. یافتن میزبانی اختصاصی ارزان امکان پذیر است ، اما قبل از خرید یک پلن بلند مدت ، اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده هاستینگ خود را کاملا بیابید. سرور اختصاصی شما تمام داده های حساس و وب سایت شما را در خود جای می دهد ، بنابراین باید یک ارائه دهنده هاستینگ که قابل اعتماد و مطمئن باشد و همچنین با توجه به بودجه شما تخفیفی را قائل شود را پیدا کنید.

نحوه خرید بهترین سرور اختصاصی

قبل از تصمیم گیری نهایی، بررسی های مربوط به مشتریان گذشته را بخوانید تا ببینید که آنها در مورد خدمات چه می گویند. همچنین می توانید به پشتیبانی مشتری توجه کنید تا ببینید که چقدر آگاهانه و پاسخگو به سؤال شما هستند. به یاد داشته باشید که نیازهای آینده خود را نیز مورد توجه قرار دهید. ارتقا پلن به سرور اختصاصی خرید بزرگی است ، بنابراین وقت خود را برای تحقیق اختصاص دهید تا اطمینان حاصل کنید که شما بهترین پلن میزبانی اختصاصی را برای خود انتخاب می کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ایران و خارج ، خرید سرور مجازی در لوکیشن های مختلف، هاست وردپرس و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 91070308 تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سربلند باشید.

https://www.novinhost.org/blog/979-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C.html


[ بازدید : 545 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]