میزبانی وب FTP

سه شنبه 10 دی 1398
17:04
نوین هاست

در این پست ما به توضیح پروتکل انتقال فایل و میزبانی وب FTP پرداخته ایم و مزیت ها و معایب آن را مورد بررسی قرار داده ایم. با ما همراه باشید!

میزبانی وب FTP

سرور مجازی , خرید سرور , هاست دانلود , سرور مجازی ایران

میزبانی وب FTP

میزبانی وب پروتکل انتقال فایل که بیشتر به عنوان میزبانی وب FTP یا هاست FTP شناخته می شود ، فناوری است که برای بارگذاری و بارگیری فایل ها از سرور استفاده می شود. هاست FTP واسطه پرونده ها در سراسر شبکه جهانی وب (یا www) است. میزبانی وب FTP توسط اکثر کاربران و صاحبان وب سایت ها استفاده می شود و در سیستم شما بارگذاری می شود تا امکان بارگیری مطمئن را به شما ارائه دهد. این پروتکل برای کسی که مکررا انتقال پرونده ها از یک سرور به سرور دیگر را انجام می دهد متداول است. از کل میزبانی وب FTP رایج ترین پروتکل است که فایل های کوچک را با سهولت به فایل های بزرگتر انتقال می دهد.

هاست FTP برای هر سازمانی که با داده ها سر و کار داشته باشد بهترین انتخاب است. هر نوع داده مربوط به قیمت گذاری یا اطلاعات شخصی نظیر اطلاعات کارت بانکی و... با اطمینان و بدون عیب منتقل می شود. هک کردن یک موضوع رایج در اینترنت بوده و هست و هکرها می توانند هرگونه داده از سیستم شما را ردیابی یا ترک کنند. توصیه می شود برای جلوگیری از خرابکاری هکرها ، از سرور FTP استفاده کنید. FTP کمک می کند تا فایل های MB و GB را با سرعت و بدون هیچگونه انسداد بارگیری کنید. استفاده از این نوع هاست محدودیتی برای انتقال فایل وجود ندارد.

هاست FTP به شما فضا و پهنای باند کافی می دهد و با MySQL پشتیبانی می شود. برای استفاده شخصی و یا استفاده های دیگر، سرور میزبانی وب FTP بهترین گزینه ای است که می توانید داده ها را با اطمینان و امنیت کامل انتقال دهید. با استفاده از این پروتکل شما می توانید نامه الکترونیکی را از طریق اینترنت ارسال کنید که از طریق اینترانت ارسال نمی شود. Intranet مخصوص تجارت است و محدودیت های خاصی دارد که به دلیل آن فایل های MB یا GB منتقل نمی شوند. فقط با FTP می توان همه پرونده های بزرگ یا کوچک را به راحتی انتقال داد. دانلود فایل های صوتی و تصویری یا آپلود در هاست یا سرور مجازی ، وجود این پروتکل در سیستم شما ضروری است.

مزایای استفاده از هاست FTP

با هاست FTP بسیاری مزایا به دست می آورید. برخی از این مزایا فضا و پهنای باند نامحدود ، استفاده نامحدود از فضای دیسک ، سرعت بالای انتقال فایل و می توانید فایل ها را رمزگذاری شده ارسال کنید و بسیاری از کاربران می توانند با دسترسی به همان سرور مجازی یا هاست، فایل را به راحتی دانلود کنند. با هاست FTP می توانید هر کاری را انجام دهید که سرورهای معمولی نمی توانند.

با این حال شما باید اطمینان داشته باشید که بهترین هاست FTP را در اختیار دارید. ارائه دهندگان هاست FTP بسیاری در بازار موجود هستند. شما می توانید با راهنمایی های صحیح و پشتیبانی خوب، هاست خود را پیکربندی کنید و در نصب آن از تیم فنی شرکت ارائه دهنده خود کمک بگیرید. برای تحقق نیازهای شغلی و سازمانی شما باید جدید ترین فناوری هاستینگ را مدنظر داشته و خریداری کنید.

FTP به انتقال بازی ها و بارگیری آنها به راحتی کمک می کند. طراحان وب ، برنامه نویسان وب ، توسعه دهندگان وبسایت ، برنامه نویسان بازی های رایانه ای ، تمام کاربران اینترنت و حتی افراد مستقر در خانه اکثرا از میزبان وب FTP برای دسترسی سریع تر و بهتر استفاده می کنند. با این وجود برای دسترسی آسان تر و سریع تر سیستم کاربر (کلاینت) نیز دارای FTP باشد و از پروتکل پشتیبانی کند.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ، خرید سرور اختصاصی در لوکیشن های مختلف ، سرور مجازی ایران ، هاست و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 66015891 تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

https://www.novinhost.org/blog/920-ftp-web-hosting.html


[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]