روشهای مجازی سازی که میتوانند به کسب و کار شما کمک کنند

سه شنبه 9 ارديبهشت 1399
14:17
نوین هاست

مجازی سازی یکی از مهیج ترین فن آوری هایی است که امروزه توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. این امر دنیای فناوری اطلاعات را متحول کرده و دامنه مزایایی هم برای ارائه دهندگان خدمات و هم برای مشتریان آنها به ارمغان آورده است. در این پست به بررسی اینکه چگونه مجازی سازی می تواند به شرکت شما کمک کند می پردازیم، با ما همراه باشید!

روشهای مجازی سازی که میتوانند به کسب و کار شما کمک کنند

سرور مجازی , سرور اختصاصی , خرید سرور

1 یک راه حل عالی و سازگار با محیط زیست برای فناوری اطلاعات

سرور می تواند گرمای زیادی ایجاد کند و هنگامی که به طور صحیح خنک نشده باشد ، امکان گرم شدن بیش از حد را دارد. این می تواند منجر به قطع برق ، خرابی سخت افزار و در نتیجه از دست رفتن داده ها شود - همه رویدادهای حساس که مشاغل تلاش می کنند از آن جلوگیری کنند. وقتی بانکهای سرور در همان دیتاسنتر بنشینید ، احتمال بروز فاجعه حتی بیشتر است. یکی از راه های کاهش میزان گرمای تولید شده ، کاهش تعداد سرورهای فیزیکی در حال استفاده است و با ایجاد چندین سرور مجازی در هر دستگاه فیزیکی می توان این کار را بطور موثری انجام داد.

این نه تنها یک محلول خنک کننده است. همچنین دوستدار محیط زیست است مشاغل نه تنها مصرف انرژی لازم برای اجرای بسیاری از ماشینهای بدنی را کاهش می دهند. آنها همچنین انرژی مورد نیاز برای تهویه مطبوع را کاهش می دهند. در نتیجه ، مجازی سازی می تواند درایو شما را به خنثی کردن کربن کمک کند در حالی که قبوض انرژی کمتری را نیز در همان زمان ایجاد می کنید.

2. هزینه استقرار و نگهداری ارزانتر

هزینه اضافی مورد نیاز برای ایجاد یک دیتاسنتر داخلی می تواند بسیار گران باشد وقتی هزینه سخت افزار را اضافه می کنید. سرورها ارزان نیستند. با مجازی سازی ، تعداد سرورهای فیزیکی مورد نیاز کمتر می شود ، بنابراین سرمایه گذاری کلی مورد نیاز را کاهش می دهد. به همین ترتیب ، سرورهای مجازی به نگهداری بسیار کمتری نسبت به همتایان سخت افزاری خود نیاز دارند و این حتی هزینه های کمتری را نیز کاهش می دهد.

کسانی که تصمیم به استفاده از ماشینهای مجازی میزبانی شده توسط ارائه دهنده خدمات می گیرند نیز متوجه تفاوت قابل توجهی در قیمت خواهند شد.

3. سریع برای استقرار

بکارگیری یک سرور مجازی جدید یک فرآیند سریع و سریع است که شرکت ها را قادر می سازد بدون ایجاد اختلال در انجام کارهای لازم اقدام کنند. این ویژگی برای جلوگیری از خرابی نیز بسیار عالی است. اگر یک سرور فیزیکی خراب شود و نسخه پشتیبان تهیه نشده اضافی در دسترس نباشد ، بازگشت به صورت آنلاین می تواند یک فرایند وقت گیر با نتیجه گران باشد. با استفاده از مجازی سازی ، یک سرور جدید می تواند در زمانی که برای راه اندازی استفاده می شود بصورت آنلاین باشد.

4. پشتیبان گیری سریع و به روز

ابزارهای پشتیبان مجازی امروز ، مانند وائام ، نه تنها داده های ذخیره شده در ماشین های مجازی بلکه کل سرور مجازی را می توان سریع ، ایمن و در برنامه های خودکار پشتیبان گیری کرد ، و اطمینان می دهد که همیشه آنچه را که ذخیره می کنید به روز است. از آنجا که امکان انتقال این سرورهای مجازی بین ماشینهای فیزیکی امکان پذیر است ، هرگونه کارآیی مجدد لازم می تواند بسیار سریع انجام شود.

5- بازیابی مشکلات و خطاها ساده و سریع انجام میشود

ناتوانی در بهبودی سریع از وضعیت فاجعه می تواند تأثیر فاجعه آمیزی بر روی یک شرکت داشته باشد و به طور بالقوه آنها را از کار بیاندازد. با وجود این ، یک نظرسنجی در سال 2019 کشف کرد که 82٪ از مشاغل کاملاً برای یک حادثه DR آماده نبودند ، تنها 27٪ اطمینان داشتند که آنها می توانند از دسترسی مستمر اطمینان حاصل کنند و فقط نیمی از آنها اطمینان دارند که تمام داده های خود را بازیابی کنند. اکثریت معتقد بودند که برای بازیابی کامل خدمات ، بیش از 8 ساعت زمان خواهد برد.

با این وجود ، در یک محیط مجازی ، روند DR ساده و سریعتر است. پشتیبان گیری های منظم اطمینان از به روز بودن سرور مجازی و داده های شما دارند و می توان آنها را به یک مکان دیگر منتقل کرد تا در عرض چند دقیقه از حالت آفلاین بازیابی شود.

6. DevOps آسانتر و ایمن تر

برای افرادی که برنامه های جدید را توسعه می دهند یا محیط های جدید را آزمایش می کنند ، همیشه این خطر وجود دارد که اگر اشتباهی رخ دهد ، مجبور شوید از ابتدا مجدداً روند آزمایش را مجدداً انجام دهید. توانایی ایجاد کلون های پشتیبان از ماشین های مجازی در هر نقطه در طول تست بدین معنی است که اگر بدترین اتفاق بیفتد می توانید آخرین مرحله کار پروژه خود را تقریباً فوراً بازیابی کنید. در نتیجه ، آزمایش کمتر دشوار است و می تواند با سرعت بیشتری انجام شود.

7. از قفل کردن فروشنده خودداری میکند

اتکا به پیکربندی سخت افزار ارائه شده توسط فروشنده شما می تواند شما را به خدمات آنها گره بزند و مانع از این شود که شما در جستجوی تأمین بهتر در جای دیگر باشید. با این حال ، ماشین های مجازی مستقل از سرورهای فیزیکی کار می کنند ، بنابراین هیچ اتکا به نوع یا سیستم عامل خاصی از سرورها وجود ندارد. در نتیجه ، بسیاری از عوارضی که در هنگام مهاجرت به یک فروشنده جدید ایجاد می شود ، برداشته می شوند ، به این معنی که می توانید از قفل شدن فروشنده خلاص شوید.

نتیجه

همانطور که مشاهده می کنید مجازی سازی مزایای بسیاری را برای مشاغل به همراه دارد. ایمن تر ، سبزتر بودن ، به انرژی کمتری نیاز دارد و به هزینه و نگهداری سرمایه کمتری نیاز دارد. علاوه بر این ، پشتیبان گیری سریع ، استقرار سریع را ارائه می دهد ، آن را ساده تر کرده و سرعت بخشیدن به فاجعه را سرعت می بخشد و آزمایش را آسان تر می کند. حتی پتانسیل قفل شدن فروشنده را نیز از بین می برد.

https://www.novinhost.org/blog/963-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%DA%A9%D9%85%DA%A9-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF.html


[ بازدید : 186 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]